Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Lot schreef:Om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje vreemd, deze paarden waren toch wild? Laat ze dan ook een wild bestaan hebben en niet voor alle akkefietjes in bescherming nemen...
_Lot schreef:Om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje vreemd, deze paarden waren toch wild? Laat ze dan ook een wild bestaan hebben en niet voor alle akkefietjes in bescherming nemen...
Just saying. Als ze echt wild zouden zijn krijg je ze waarschijnlijk niet in/tussen vrachtwagens zonder dat ze er een gezellige heisa van maken (kan er niet precies uit opmaken hoe ze nou zijn vervoerd). _Lot schreef:Waarom staat er een hek? Dat vind ik ook niet wild om eerlijk te zijn
Een paard is niet dom, en als het kan gaat het opzij voor natte voeten, misschien sommige individuen niet, tja, das de natuur...

_Lot schreef:Waarom staat er een hek? Dat vind ik ook niet wild om eerlijk te zijn
Een paard is niet dom, en als het kan gaat het opzij voor natte voeten, misschien sommige individuen niet, tja, das de natuur...
Onder welke steen kom jij vandaan? 
) ipv de limousinrunderen die hier eerder stonden. daar kon je in elk geval nog iets mee ^^