Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bailey_4ever schreef:Weissjee schreef:Ik woon in Zutphen waar vraag me af waar bij de Moesmate paarden staan. Volgens mij in de uiterwaarde alleen maar weet niet of ze die bedoelen?
Ben benieuwd wat het precies is.
ja dat leek mij ookop de moesmate staan volgens mij geen paarden?
Kitty84 schreef:Tsja...het zou daar in die buurt niet de eerste keer zijn....ik ging vorig jaar (met deze temperaturen en sneeuw) richting werk, staat er daar opeens een shetlander met veulen op de kruising (en iedereen gewoon doorrijden...) Ik had nog voer van mijn paard achterin liggen en heb ze naar de kant gelokt...maar daar was de omheining gewoon open geknipt. Iemand had gelukkig al politie gebeld, dus ik heb mamashet maar vastgepakt bij haar maantop en zo staan wachten.
Heel flauw...het is een drukke weg daar, mensne moeten er met hun handen vanaf blijven...maar ook zorgen voor een goede omheining!
Kitty84 schreef:Tsja...het zou daar in die buurt niet de eerste keer zijn....ik ging vorig jaar (met deze temperaturen en sneeuw) richting werk, staat er daar opeens een shetlander met veulen op de kruising (en iedereen gewoon doorrijden...) Ik had nog voer van mijn paard achterin liggen en heb ze naar de kant gelokt...maar daar was de omheining gewoon open geknipt. Iemand had gelukkig al politie gebeld, dus ik heb mamashet maar vastgepakt bij haar maantop en zo staan wachten.
Heel flauw...het is een drukke weg daar, mensne moeten er met hun handen vanaf blijven...maar ook zorgen voor een goede omheining!
.
orsini schreef:heeft iemand gezien of ze daadwerkelijk zijn opgejaagd of kan het evt door wilde zwijnen zijn geweest?
De paarden bij ons in frankrijk gingen ook wel eens helemaal door t lint (letterlijk) als er een wild zwijn in de buurt was terwijl ze ze vaak genoeg zagen