Ponydief steelt zes pony´sIn de omgeving van Bennekom is een mysterieuze ponydief actief. Zes pony’s verdwenen in korte tijd.
De diefstallen zijn opmerkelijk omdat de beestjes allemaal een effen vacht hebben, en daarmee weinig tot niets waard. Maar voor hun baasjes zijn ze onmisbaar, en die maken zich dan ook grote zorgen om de verdwenen dieren.
********************* nu op hart van nederland een stuk over gestolen ponys in het gelderse bennekom en rhenen...... bij iemand bekend?
nu is het alweer voorbij, ik zag het pas laat, ging over gestolen mini shetjes, vreemd genoeg allemaal effen kleuren, 2 zijn er gestolen in bennekom, hoeveel er zijn gestolen in rhenen heb ik niet gehoord. hopelijk vinden ze de pony"tjes nog terug, ik moet er echt niet aan denken!
Ponydief steelt zes pony´sIn de omgeving van Bennekom is een mysterieuze ponydief actief. Zes pony’s verdwenen in korte tijd.
De diefstallen zijn opmerkelijk omdat de beestjes allemaal een effen vacht hebben, en daarmee weinig tot niets waard. Maar voor hun baasjes zijn ze onmisbaar, en die maken zich dan ook grote zorgen om de verdwenen dieren.
Ohoh... dat is wel heel dichtbij! Maar mijn mini is niet effen Maar toch wel erg ff dat zo gestolen word...
jesterlover
Geplaatst: 29-11-10 00:22
een moorkop dus, en een bruine, met spots op haar kont als je goed kijkt. Op marktplaats vind ik een adv met verschillende hengstveulens te koop, waar in de advertentie staat, tevens anderhalf jarige schimmel merrie te koop.. Kan voor iemand erg op mekaar lijken, vooral in de winter? Geen foto erbij, maar de foto's op hart van nederland, lijkt de moorkop vrij jong?
Wie weet leeftijden enz?
Ik ga eens even mailen, kijken of ik wat foto's kan krijgen.