Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elin_ schreef:Vind het allebei niet kunnen ,dat vuurwerk niet maar ik vind het ook ZEKER en dan ook echt niet toegestaan dat een agent zo tekeer mag gaan tegen zijn paard.
Iedereen kan wel zeggen van dat het minder hard aan komt blablabla ,maar zo paard doet het wel even voor je hoor.
Denk maar niet dat hij het geweldig vind.
Mag iemand zeggen dat ik me aanstel ,maar ik vind het niet kunnen en echt een schande.
Je paard is je beschermmiddel en behandel hem dan ook niet als een ding dat je maar even mag slaan.

robert45 schreef:Elin_ schreef:Vind het allebei niet kunnen ,dat vuurwerk niet maar ik vind het ook ZEKER en dan ook echt niet toegestaan dat een agent zo tekeer mag gaan tegen zijn paard.
Iedereen kan wel zeggen van dat het minder hard aan komt blablabla ,maar zo paard doet het wel even voor je hoor.
Mag iemand zeggen dat ik me aanstel ,maar ik vind het niet kunnen en echt een schande.
Je paard is je beschermmiddel en behandel hem dan ook niet als een ding dat je maar even mag slaan.
Mag je mij uitleggen wat voor verschil erin zit wanneer je een paard een beste flik geeft met een zweepje omdat hij iets doet wat niet mag of dat je hem hiermee een paar tikken geeft.
Beest is niet van suiker maar zal wel moeten gehoorzamen. Anders kan je hem wel afserveren als ME paard.
jury schreef:Denk niet dat het paard echt geleden heeft maar ik vind dit absoluut geen oplossing.
Paard stond alleen maar stil, wilde niet meer naar voren.
Gevaar voor de mensen was er dus echt niet.
Daarnaast heb je nog zo iets van een voorbeeldfunctie als agent en dan kan dit zeker niet.
robert45 schreef:Elin_ schreef:Vind het allebei niet kunnen ,dat vuurwerk niet maar ik vind het ook ZEKER en dan ook echt niet toegestaan dat een agent zo tekeer mag gaan tegen zijn paard.
Mag je mij uitleggen wat voor verschil erin zit wanneer je een paard een beste flik geeft met een zweepje omdat hij iets doet wat niet mag of dat je hem hiermee een paar tikken geeft.
Beest is niet van suiker maar zal wel moeten gehoorzamen. Anders kan je hem wel afserveren als ME paard.
Elin_ schreef:Weet je hoe hard zo gummiknuppel is ? En ik zeg niet dat een zweepje ook goed is hoor ?
Word van de dikgedrukte zin gewoon boos.. sorry hoor ,maar alsof mensen ooit luisteren ? Nee.
Denk maar niet dat dat paard dat gewelig vind hoor ? Vuurwerk op zich af etc en dan ook nog klappen krijgen?
Wees een beetje stoere vent en ga zonder paard. Betrek dieren er niet bij.
Sorry ,maar ik vind het gedrag niet kunnen. Een paard wat al bang is even maar slaan ? Het moet maar gehoorzamen , ja mensen moeten dat ook ,maar dan doen ze ook niet.

Een mening word half aangevallen?
Elin_ schreef:Een mening word half aangevallen?
Ik zeg niet dat een klap zielig is.
Mijn pony krijgt ook een tik als ze strondvervelend is.
Ik zie ook geen mishandeling ,maar ik vind dit gewoon niet kunnen.
Je kan het vergelijken met als een mens niet luisterd en toch wilt gaan ofseu dat je die 5 x ofseu een klap met een honkbalknuppel geeft.
Al geef je die op zijn kleding of schoenen , het is zeker geen pretje.
Ik vind het gewoon niet kunnen en dit mag ik op een openbaar forum gewoon zeggen toch ?
En hierbij je mag prima ook jou mening over mijn mening zeggen ,maar ik heb meer het gevoel dat mensen je meer ''aanvallen'' om je zo ''over te halen'' om het zelfde te denken.
Nee dankje