Rob Ehrens keert terug naar Limburg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Rob Ehrens keert terug naar Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 12:09

www.knhs.nl

De samenwerking tussen Rob Ehrens en Theo Jansen in hun gezamenlijke te Velp gevestigde VOF 'De Hoge Oorsprong' wordt met ingang van 1 januari 2011 beëindigd. Reden hiervoor is dat Robbert Ehrens, de zoon van Rob Ehrens, zich met ingang van die datum gaat vestigen als zelfstandig ondernemer.

"Robbert heeft ons te kennen gegeven als trainer en opleider van springpaarden op eigen benen te willen gaan staan en heeft met ingang van genoemde datum op het bedrijf van de familie Lammers in het net bij Budel over de grens in België gelegen Hamont een accommodatie gehuurd waar hij zich gaat vestigen", vertelt Rob Ehrens. Robbert is tot die tijd nog in dienst van de VOF De Hoge Oorsprong, waar hij zich bezighoudt met het opleiden van talentvolle jonge springpaarden en het uitbrengen daarvan op wedstrijden.
"Zowel Theo als ik hebben respect voor de keuze die Robbert heeft gemaakt. Voor mij heeft zijn keuze wel tot gevolg gehad dat ik ben gaan nadenken over mijn eigen toekomst. Natuurlijk heb ik tijdens dat nadenken de mogelijkheden overwogen om de bestaande samenwerking binnen de VOF te continueren. Toch hebben Theo Jansen en ik besloten om de VOF te ontbinden en om ieder voor zich verder te gaan", aldus Rob Ehrens, die een terugkeer naar zijn geboortegrond Limburg overweegt.