Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:horses.nl
Maar komt er iemand die zegt: ‘Anky, kijk eens, hier heb je een fantastisch paard, wil jij ermee rijden?’ Dan zeg ik geen nee.
joelledsr schreef:sans6 schreef:horses.nl
Maar komt er iemand die zegt: ‘Anky, kijk eens, hier heb je een fantastisch paard, wil jij ermee rijden?’ Dan zeg ik geen nee.
Volgens mij staat er in Duitsland nog wel een redelijke zwarte hengst die een ruiter zoekt
joelledsr schreef:sans6 schreef:horses.nl
Volgens mij staat er in Duitsland nog wel een redelijke zwarte hengst die een ruiter zoekt
spatter schreef:tja, het is makkelijker te zeggen dat het aan het paard ligt dat je niet hoog eindigd als aan ....
sans6 schreef:horses.nl
“Whizashiningwalla is voor een mij een goede leermeester geweest, maar de kenners zeggen dat hij niet genoeg kwaliteiten heeft om ermee door te gaan. Daarom overweeg ik nu zelf een reiningpaard te kopen”, aldus Anky van Grunsven.
Rumpleteaser schreef:Je hoeft me niet te bedanken hoor...![]()
Ik snap daarnaast namelijk ook heel goed wat Spatter en Jaycee bedoelen
Dit is gewoon hoe ik iets lees (altijd lastig communiceren met dat internet)
Wie zouden de kenners zijn die haar dat advies gegeven hebben?
Vind het wel een leuke 'test': eens kijken hoe Whiz het gaat doen met een ander.
En hoe Anky het gaat doen met een nieuw, eigen (?) paard!
Iemand enig idee trouwens wat er met Whiz gaat gebeuren?
bigone schreef:Vind het in het openbaar uitspreken van niet aanwezige kwaliteiten van een paard eigenlijk not done, als Cira hem nooit wil verkopen, prima maar het dier heeft met een onervaren ruiter zich toch onder de beste 40 van de wereld geschaard, dus denk ik dat Wizz met een ervaren reiningruiter echt wel hoger kan.