Een Amerikaanse video van een pony die achterin een auto over de snelweg wordt vervoerd, heeft al meer dan 200.000 views op youtube. De pony werd gefilmd door Rick Potter, die vorige week zaterdag met zijn vrouw en twee kinderen boodschappen ging doen. Zij reden op de snelweg tussen Osage City en Topeka (Kansas) toen ze in een auto naast hen opeens een wel heel ongebruikelijke passagier zagen.
Na wat research blijkt de pony Rascal te heten en in eigendom te zijn van Jerry Miller. Rick Potter is inmiddels op bezoek geweest bij Jerry nadat deze de video had gezien.
"Rascal is een vijftien jaar oude pony en is op deze manier al door heel Kansas heen gereden om shows te verzorgen. Rascal kent meer dan 40 verschillende truuks en sommige mensen zeggen dat hij het slimste paard ter wereld is," aldus Rick."
Whahaa indd! sta je ook raar te kijken, als je dat in een keer op de snelweg tegenkomt
Valina
Geplaatst: 15-11-10 20:27
Hé, zou dit die pony zijn van dat Engelse meisje, die eigenlijk een blindegeleidehond wilde. Die kreeg ze niet, omdat volgens haar geloof honden onrein zouden zijn. Daarom heeft ze nu een blindegeleide-pony, die haar met veel dingen helpt en haar veel meer zelfvertrouwen heeft gegeven! (stond op teletekst)
Toen dacht ik al meteen: "hihihi, hoe zou het eruit zien als die pony de was in het wasmachine stopt, of de voordeur opendoet". Maar goed, een pony op de achterbank valt zo'n beetje onder dezelfde noemer! hahaha, wat een grappig gezicht!
Nee joh kapiteintje, gewoon te achterstoelen uit je wagen halen
Wel sneu zeg..
Firebug
Geplaatst: 16-11-10 16:34
haha moet ik meteen weer denken aan de 'lerares' waar wij EHBO van hadden op de basisschool. die was ooit gaan rijden met zo'n nepskelet in de auto op de bank naast haar... was er een man die er zo naar aan het kijken was dat ie tegen een paaltje opreed nu doet ze er trouwens iets overheen als ze met dat ding wegmoet
Anoniem
Geplaatst: 16-11-10 16:35
Haha Mijn pony werd door haar vorige eigenaar ook zo vervoerd. (gelukkig was dat maar 1 keertje)