Pardenspektakel in Waregem kan publiek niet bekoren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Pardenspektakel in Waregem kan publiek niet bekoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 07:52

het Nieuwsblad.be

In een tent op de Gaverbeekhippodroom loopt nog tot en met woensdag het paardenspektakel Cavale. De belangstelling is echter niet overweldigend.
Geen volle tribunes afgelopen zaterdag voor Cavale: een paardenspektakel waarin veertig ruiters en acrobaten hun kunstjes tonen op dertig paarden. De reacties van het publiek, amper een honder man sterk, waren lauw.

'Dit kon beter', zegt Valerie Goethals die met haar twee kinderen naar de Holstraat was afgezakt. 'We kwamen met hoge verwachtingen naar Waregem, want enkele familieleden hadden het ons aangeraden. Iemand vertelde me zonet dat de vergelijking met het wereldberoemde Cavalia ver zoek is. Wellicht liet ik me door de naam misleiden.'

Dag te laat

De kinderen beleefden wel een leuke namiddag. 'Het is mooi om zien wat de paarden en de artiesten allemaal kunnen.'

Een kaartje kost tussen de 15 en 35euro. Volgens de website maakt deze 'redelijke prijs' Cavale net uniek. 'Wij kiezen er bewust voor om de mensen een kwaliteitsspektakel aan te bieden voor een redelijke prijs.'

Opvallend was dat de première voorzien was voor vrijdagavond, maar toen was men de tent nog aan het opbouwen. Bij Cavale zelf was niemand bereikbaar voor een reactie.

Iris82

Re: Pardenspektakel in Waregem kan publiek niet bekoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 07:58

Ben benieuwd of er nog een Bokker is geweest, wellicht kan die een beetje een beeld schetsen van de avond?