Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bravura schreef:timokyana schreef:ik heb het filmpje bekeken van het paard dat gewond raakte, is dit het dier wat is afgemaakt?
ik vind het vreselijk om te zien,ze stonden erbij en keken erna,belachelijk!!!
Er staat niet bij dat het dát paard is. Igg 1 van de 19, en wiens fout dat is, zal moeten blijken.

Woest schreef:Sorry maar hoe ze doen van "sportpaarden" ect ect, vind ik deze dieren in mijn ogen inderdaad niet echt verzorgd overkomen. ze zijn er niet héél erg aan toe, er zijn altijd ergere gevallen, maar vind dit toch niet juist in mijn ogen.
Woest schreef:Sorry maar hoe ze doen van "sportpaarden" ect ect, vind ik deze dieren in mijn ogen inderdaad niet echt verzorgd overkomen. ze zijn er niet héél erg aan toe, er zijn altijd ergere gevallen, maar vind dit toch niet juist in mijn ogen.

piecon schreef:Misschien is het paard gewoon op natuurlijke wijze overleden. Dat kan als ie 19 is. Wel weer tekenend dat die paarden gras eten uit de goot. Misschien een bult hooi de oplossing?. Ik vind de paarden er nu wel beter uitzien.

Urielle schreef:"De AID wil dat de fokker voor het verblijf van de paarden gaat betalen, maar deze is het er niet mee eens en wil dit aanvechten voor de rechter. "
Dat vind ik wel van de zotte. Nemen ze je paarden in beslag en dan zou je hun verblijf elders ook nog moeten betalen
easygoing schreef:Ik dacht idd ook dat het bekend is gemaakt dat het dat paard was wat is afgemaakt.
Bizar dat de paarden nu alsnog terug zijn, de hele actie van toen heeft dus geen zin gehad.
Vond het zowiezo al een belachelijke gang van zaken toen.
).
Shanedow schreef:easygoing schreef:Ik dacht idd ook dat het bekend is gemaakt dat het dat paard was wat is afgemaakt.
Bizar dat de paarden nu alsnog terug zijn, de hele actie van toen heeft dus geen zin gehad.
Vond het zowiezo al een belachelijke gang van zaken toen.
Ik vind inderdaad alle paarden er slecht uitzien.. nou hoeven ze ook echt niet allemaal elke dag gepoetst te worden
maar zulke paarden horen in een wei niet in een paddock en ze zien er allemaal erg mager uit.
Dat het paard gewond is geraakt is natuurlijk niet goed maar kan gebeuren. Ze hebben het dan wel gefilmd
maar ik kan nergens duidelijk uit krijgen hoe dat paard gewond is geraakt ? en ook niet of het 'door' die verwonding
afgemaakt moest worden. Lijkt mij dat een gezond paard met de juiste verzorging er wel weer boven op komt na een snee..
Maarja dan weet ik verder ook niet of het nog wat aangetast heeft in de voet maar lijkt me niet.
Ik vind het een raar verhaal.. en misschien heeft de AID verkeerd gehandeld ik vind dat die fokkerij ook
niet echt lekker bezig is, zou er nog voor geen goud een paard kopen .. en anders is het uit medelijden ...
easygoing schreef:Rambobink je zegt dat je niet de fokker wil veroordelen maar in het vorige topic heb je je al laten horen over de fokker en nu weer, spreek je jezelf daar niet tegen?