Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sans6 schreef:Een andere manier is de handel in slachtpaarden; paarden die als slachtdieren ingevoerd worden, hoeven niet per se getest te worden. Eenmaal in Duitsland aangekomen, worden ze niet gedood maar voor een lage prijs aan een argeloze paardenliefhebber verkocht. .
kan me hier zo kwaad om maken, hoe respectloos sommige mensen met paarden (of welk dier dan ook overigens) omgaan!!justhorses schreef:Godsamme ik woon in Nordrhein westfalen.
Moet ik mijn paard nu ook binnen houden of wat moet ik me nu hierbij bedenken?
Magrathea schreef:Gadverdamme zeg!! Die lui mogen van mij zelf met bloedarmoede naar de slachtkan me hier zo kwaad om maken, hoe respectloos sommige mensen met paarden (of welk dier dan ook overigens) omgaan!!
Asyaa schreef:Magrathea schreef:Gadverdamme zeg!! Die lui mogen van mij zelf met bloedarmoede naar de slachtkan me hier zo kwaad om maken, hoe respectloos sommige mensen met paarden (of welk dier dan ook overigens) omgaan!!
Dus als ze in Roemenië in een weiland lagen te creperen dan is dat volledig ok, maar als ze in duitsland geslacht worden mogen die mensen zelf geslacht worden.
Juistem.