Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bijdehandje1 schreef:Wat triest. Maar wat is een miniscus?
SjakieXX schreef:@Janine1990, in de tekst staat: Helaas bleek de operatie niet te helpen en het paard leed pijn, waarna besloten werd om Faberge in te laten slapen.
Ik denk dat je er over heen hebt gelezen
SjakieXX schreef:Nee, maar als het paard pijn heeft, dan is het in mijn ogen zeer oneerlijk tegenover het dier, om het met pijn te laten lopen. Ook er kan tijdens een operatie iets fout gaan, het gaat niet altijd goed, dus er is kans dat er misschien iets fout is gegaan, waardoor dit paard pijn heeft, waarom zou je het dier dan laten leven.
Ik vind het een goede keuze, in het belang van het dier. Zal een moeilijke keuze zijn geweest voor de eigenaar.
Janine1990 schreef:SjakieXX schreef:Nee, maar als het paard pijn heeft, dan is het in mijn ogen zeer oneerlijk tegenover het dier, om het met pijn te laten lopen. Ook er kan tijdens een operatie iets fout gaan, het gaat niet altijd goed, dus er is kans dat er misschien iets fout is gegaan, waardoor dit paard pijn heeft, waarom zou je het dier dan laten leven.
Ik vind het een goede keuze, in het belang van het dier. Zal een moeilijke keuze zijn geweest voor de eigenaar.
Daar zeg ik ook niets over...
Ik wil gewoon weten wat er is misgegaan en wat voor operatie het is geweest. En of een paard misschien niet zonder meniscus kan...
Maar ik snap je standpunt, na het nog een keer aandachtig gelezen te hebben
Janine1990 schreef:SjakieXX schreef:Nee, maar als het paard pijn heeft, dan is het in mijn ogen zeer oneerlijk tegenover het dier, om het met pijn te laten lopen. Ook er kan tijdens een operatie iets fout gaan, het gaat niet altijd goed, dus er is kans dat er misschien iets fout is gegaan, waardoor dit paard pijn heeft, waarom zou je het dier dan laten leven.
Daar zeg ik ook niets over...
Ik wil gewoon weten wat er is misgegaan en wat voor operatie het is geweest. En of een paard misschien niet zonder meniscus kan...

En wat een mooi paard was het.. Janine1990 schreef:ginouque, thanks voor de informatie!!! Maakt een hoop duidelijk!
Bij mensen begreep ik alleen dat de kans op artrose verhoogd werd. Maarja, genoeg mensen zonder meniscus waar niets mee aan de hand is. Nooit geweten dat een paard er twee heeft!