Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!

LynnDenise schreef:Ik zag het vannacht op tv, herhaling van een programma die mij niet bekend is. Maar vooral met de vraag of Parzival wel van haar is. Ze antwoordde dat hij niet weg gaat, ook niet voor 15 miljoen
Ben erg nieuwschierig of ze inderdaad de nieuwe nummer 1 zullen worden.
Ik zag het vannacht op tv, herhaling van een programma die mij niet bekend is. Maar vooral met de vraag of Parzival wel van haar is. Ze antwoordde dat hij niet weg gaat, ook niet voor 15 miljoen

LynnDenise schreef:Ik zag het vannacht op tv, herhaling van een programma die mij niet bekend is. Maar vooral met de vraag of Parzival wel van haar is. Ze antwoordde dat hij niet weg gaat, ook niet voor 15 miljoen
Jizzie schreef:Gaaf voor adelinde,
maar als ze vinden dat edward en totilas uit de lijst moeten omdat het geen combinatie meer is, dan zou anky met painted black (aangezien in de tekst genoemd wordt dat dat ook geen combi meer is) toch ook al verdwenen moeten zijn?
Ze mag hem nl nog steeds uitbrengen. 

janderegelaa schreef:LynnDenise schreef:Ik zag het vannacht op tv, herhaling van een programma die mij niet bekend is. Maar vooral met de vraag of Parzival wel van haar is. Ze antwoordde dat hij niet weg gaat, ook niet voor 15 miljoen
Parzival is in ieder geval voor de helft van Adelinde. Ik denk dat hij sowieso niet heel snel verkocht zou worden want zo getalenteerd als hij is, zo lastig is hij ook.