Het Spaanse paard Sydney uit Norfolk heeft vanwege een bijzondere verslaving een sponsor aan zich weten te binden. Deze tienjarige ruin levert geen opvallende prestaties in de sport of fokkerij, maar dankzij zijn voorliefde voor thee wil het bedrijf Tetley Tea het dier graag sponsoren. Sydney kan de rest van zijn leven gratis van zijn verslaving blijven genieten.
Zijn eigenaresse Nikkie Wheetman ontdekte zijn vreemde eigenschap vorig jaar bij toeval tijdens een bezoek van een hoefsmid. Toen de hoefsmid zich even omdraaide dronk Sydney in een mum van tijd zijn kop thee leeg. Sindsdien drinkt hij dagelijks thee en treedt hij zelfs op in plaatselijke shows. Wheetman: “Ik wist al langer dat er paarden zijn die thee drinken, maar niet met zoveel passie als Sydney. Elke keer als er thee in zijn buurt komt, is zijn gezichtsuitdrukking hilarisch. Als wij thee drinken, wil hij het ook.”
ach... mijn pony presteert het om mijn limonade om te stoten en op te drinken/slobberen wel grappig trouwens.. zouden ze er een slogan bijzetten?
Roihi
Geplaatst: 12-11-10 10:57
mijn paard lust champagne
maar dat ze thee lusten wist ik al wel langer, iemand op een vorige stalling gaf haar paard veel thee (ongezoet). ga ik vd winter ook aan mijn paard geven in haar zemelen, geeft wel eens een ander smaakje. zal ze lekker vinden
slogan: teahihihihiiiiiii is good for everybodyyhhihihihihiiiiii