De Voltige kampioen uit Keulen moet zijn sportcarrière op een laag pitje zetten.
Een ogenschijnlijk onschuldig ongeluk met zijn rug, ontwikkelde zich bij de 29 jarige voltigeur tot een nare hernia. Nadat de pijn erger werd en meer en meer naar andere delen van zijn lichaam begon uit te stralen, besloot de huidige vice-wereldkampioen de eerstehulp dienst van een ziekenhuis in Keulen op te zoeken. Al na een eerste onderzoek werd definitief een zware hernia vastgesteld.
Van verdere precieze onderzoeken en uitslagen daarvan, evenals van de behandeling en het herstel, kunnen nog geen details worden gegeven.
De Keulenaar beëindigt met de annulering van de wereldbekerwedstrijd van november in Munchen en Dresden, voortijdig het seizoen. Kai Vorberg zal de komende tijd niet bereikbaar zijn voor commentaar.
Wat lijkt me dat erg! Heel veel beterschap, sterkte en succes voor hem!
Cowgirl
Geplaatst: 06-11-10 19:25
ik heb er zelf 3 gehad dus weet wat het is. Ik hoop voor hem dat ie snel hersteld en dat ie weer in staat is het voltigeren weer op te pakken.
Kriel
Geplaatst: 06-11-10 19:29
Echt voorpagina nieuws dit.........
SSDesign
Geplaatst: 06-11-10 19:56
Kriel schreef:
Echt voorpagina nieuws dit.........
Je kunt het ook anders stellen... Eindelijk een keer voltigenieuws op de voorpagina
Vervelend voor Kai...
sans6
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-10 22:18
De reden dat ik heb besloten om het op VN te zetten (want ik heb er echt wel even over nagedacht ), is dat er sowieso weinig nieuws over voltige is, en voor diegenen die deze discipline interesseert, is het wél leuk om te lezen. Toen Albert Zoer zijn been brak, werd het ook op VN vermeld. Als dit bericht dus op ON geplaatst zou worden, zou dat meten met twee maten worden.
ThePast03
Geplaatst: 06-11-10 22:28
Moderatoropmerking:
Als je vragen of opmerkingen hebt over een nieuwsbericht kun je boven de openingspost op "Tip de Nieuwsredactie" klikken en het rechtstreeks aan de nieuwsredactie doorgeven. Graag in het topic zelf on topic blijven. Alvast bedankt.
Balen zeg, dat is hij wel écht heel hard gevallen!! Hoop dat hij nog de oude word en weer op zijn oude niveau kan presteren, als altijd maar afvragen na zoiets als dit! pff
jeetje lekker is dat... grote wedstrijden op papier en dan dit. hopelijk gaat het snel de goeie kant op en kan hij het langzaam daarna weer oppakken..
tsja voorpagina nieuws.. zelf heb ik niks met paardrijden en soms vind ik ook dat er niet veen belangrijks erop staat.. maar nu staat er eindelijk eens wat van voltige op dus denk dat dat ook wel eens mag alleen is het nu juist vervelend nieuws.