Politiepaard laat Dirk Kuyt schrikken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Politiepaard laat Dirk Kuyt schrikken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 02:24

LIVERPOOL - Een politiepaard bezorgde Dirk Kuyt donderdag een paar benauwde minuten voor de wedstrijd in de Europa League tussen zijn club Liverpool en Napoli. De geblesseerde Nederlandse international reed met zijn auto richting de ingang van het stadion om te gaan parkeren. Toen hij in verband met de drukte bij de poort even moest wachten, zag hij plotseling het paard op zich afkomen.

„Ik riep nog 'hé, stoppen', maar dat sloeg natuurlijk nergens op”, aldus Kuyt op de website van zijn management Sport-Promotion. „Ik zat binnen en buiten was het een lawaai van jewelste. Ik denk ook niet dat het paard naar me had geluisterd als-ie me wel had gehoord. Ik kon alleen nog maar toekijken wat er gebeurde.”

Het paard kwam tegen de linkerkant van zijn auto aan, waarin ook zijn zaakwaarnemer Rob Jansen zat. „Mijn auto ging heen en weer van de klap. Dat beest was zo groot, het leek wel alsof-ie ook nog even op mijn dak ging zitten. Ik schrok me kapot.” De schade aan de auto was aanzienlijk, maar de speler en het paard bleven ongedeerd.

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... html?p=8,2