Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ketaki schreef:frisiangirl schreef:Kan me niet voorstellen dat hij zijn baan nog behoud na deze uitspraken....
Tja dit soort dingen heb je toch echt zelf in de hand, dus geen medelijden met de trainer van die stal
( tenzij het verhaal niet zou kloppen, maar dat staat (nog) nergens)

horseyfries schreef:Ik wil even zeggen dat ik enorm veel respect heb voor het meisje wat dit uiteindelijk toch heeft durven vertellen en haar vriend die haar ervan overtuigd heeft dit te doen.
Zonder moedige mensen zoals hen zou deze man gewoon door hebben kunnen gaan met zijn praktijken.

Ketaki schreef:frisiangirl schreef:Kan me niet voorstellen dat hij zijn baan nog behoud na deze uitspraken....
Tja dit soort dingen heb je toch echt zelf in de hand, dus geen medelijden met de trainer van die stal
ulysse1 schreef:Ketaki schreef:
[...]
baan???? zijn vader is de eigenaar van de manège en een al even grote blaaskaak !!
veke123 schreef:Besita,
Je denkt er blijkbaar alles over te weten,maar hoe komt het dan dat je niet weet welke van de broers die manége in de buurt heeft (gehad)en dat die feiten met zijn vriendin ruim een maand geleden hebben plaats gevonden?
horseyfries schreef:Dus?? Als een verkrachter toevallig jou niet verkracht heeft maar iemand anders wel, wordt hij daar toch niet minder een verkrachter om?
Ik begrijp dat het moeilijk voor je is om te aanvaarden dat de mens die jij kent blijkbaar een heel andere kant heeft, maar dit soort reacties maakt het voor slachtoffers van verkrachting juist zo moeilijk om naar voren te komen. Probeer je eens te verplaatsen in de slachtoffers, en niet alleen in de dader?