Vandaag is de stemronde voor de Bokt.nl veulenverkiezing begonnen. In totaal zijn er 109 hengstveulens en 83 merrieveulens. Schroom dus niet en breng je stem uit op jouw favoriete veulens!
Om te mogen stemmen dien je voor 1 oktober 2010 geregistreerd te zijn.
Een ieder mag per categorie (hengsten en merries) 2 stemmen uitbrengen. Deze stemmen tellen even zwaar. De stemmen dienen per topic in één bericht geplaatst te worden. Dus niet 1 stem uitbrengen en dan nog even nadenken over de volgende, een tweede post wordt verwijderd.
Je mag dus wel 2 keer stemmen in het hengstveulen topic en 2 keer stemmen in het merrieveulen topic, maar !niet! 3 keer stemmen bij de hengstveulens en 1 keer bij de merrieveulens.
Ook 2 stemmen uitbrengen op hetzelfde veulen is niet de bedoeling.
Stemmen op je eigen, opgegeven, veulen is ook niet de bedoeling.
Zodra blijkt dat er gestemd wordt door middel van schaduwaccounts, wordt het betreffende veulen uitgesloten van verdere deelname.
Als je je niet aan de regels houdt, telt je stem niet mee.
Bij het uitbrengen van je stem mag je een motivatie schrijven, maar hou het overzichtelijk. Dus eerst je stem uitbrengen op de veulens en daarna motivatie (in uiteraard hetzelfde bericht). Berichten zonder stem worden verwijderd.
Wat ons rest is een ieder veel succes te wensen!
Er kan gestemd worden tot zondag 14 november 24.00 uur. Stemmen die daarna geplaatst worden tellen niet mee. Daarna gaat het topic op slot en worden de stemmen geteld.
kan je ook ergens een overzich zien van de foto's voor als je niemand kent?
Al_Zawraa
Geplaatst: 31-10-10 22:43
Susyb schreef:
Als je op de link hierboven klikt, staat er in dat topic een link naar het opgeeftopic, waar van elk veulen 1 foto in staat!
Susyb
Geplaatst: 31-10-10 22:49
Al_Zawraa schreef:
Susyb schreef:
Als je op de link hierboven klikt, staat er in dat topic een link naar het opgeeftopic, waar van elk veulen 1 foto in staat!
Dank u wel ik kan weer niet verder kijken dan me neus lang is
abba
Geplaatst: 31-10-10 23:17
Allemaal kijken en stemmen, je ziet dan pas hoeveel prachtige veulens er gefokt worden in Nederland! Super!
lailapri
Geplaatst: 01-11-10 09:10
yvonnepuntnl schreef:
Mogen er wel pb's worden rondgestuurd om stemmen te ronselen
nee ik zie dit als (ongewenste) spam en stuur het dan door naar een mod. Wel heb ik het op mijn eigen hyves gezet en msn maar dan kunnen mensen alsnog zelf kiezen.
ik snap dat leuren om stemmen nooit zo. Ik stem ook niet per definitie op een voor mij bekend veulen. Ik kijk wat er opgegeven is, en wat me het meest aanspreekt, stem ik op, ongeacht van wie het veulen is