Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, in het Azelhof is er ook een trainer opgepakt... Pff, we zijn ni goe bezig..
Afhakken die handel.. 
Cayenne schreef:http://www.demorgen.be
Volgens het parket zijn enkele slachtoffers geïdentificeerd, meisjes tussen 14 en 16 jaar.
spatter schreef:ik ken ook een manege waar de eigenaar jaren zijn gang heeft kunnen gaan
het was algemeen bekend maar toch bleven ouders hun kinderen naar die manege brengen
dat is gewoon DE manège waar alle jonge (onwetende )meisjes heen gaan die een beetje van hoge kringen komen ...ouders goede job , liefst met een 4x4 ...verkopen je een knol die veel ouder blijkt dan wat ze je vertellen ..je mag daar geen eigen dierenarts hebben etc ...en de eigenaar staat als 20 jaar bekend om met zo'n jonge meisjes om te gaan ...ze krijgen dan een paard te rijden enzo...( een manège paard voor jezelf huren kost dan iets van 500 oid en dan wordt ie nog gebruikt voor lessen
) en al die grietjes trappen erin ...laResidence schreef:Ik denk dat dit maar het topje van de ijsberg is.
Vrees dat er heel veel meisjes zich allerlei vervelends laten welgevallen omdat ze anders hun verzorgpony kwijt raken.
je MOET daar lessen , je MOET met hun transport mee op wedstrijd ..verboden om een andere DA /smid bij je paard te laten komen Winddancer schreef:s0173957 schreef:Iemand is onschuldig tot z'n schuld is bewezen...
Ja, allemaal leuk en aardig, maar ik ga mijn kind daar niet aan bloot stellen.
En dan blijkt degene achteraf schuldig te zijn en jouw kind ook te pakken heeft gehad.
Nee, dank je