Vrouw van paard gevallen in duingebied

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Vrouw van paard gevallen in duingebied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 23:00

http://www.webregio.nl/groot-alkmaar/re ... mpaign=HDC

Van webregio:

"25 oktober 2010
CASTRICUM - De KNRM station Egmond aan Zee heeft zondagochtend geassisteerd bij de hulpverlening aan een vrouw die van haar paard was gevallen in het duingebied ten zuiden van Castricum. De ambulance kon het slachtoffer niet bereiken, dus werd het Kust Hulpverlenings Voertuig (KHV) ingeschakeld.

Omdat de jonge vrouw vermoedelijk rug- of nekletsel bij haar val had opgelopen, moest ze voorzichtig naar een gereedstaande ambulance worden gebracht met het KHV. Vervolgens is ze naar een ziekenhuis overgebracht."

Ik zag dit bericht, het is redelijk in de buurt bij mij. Ik ken paard en ruiter niet en hoop dat alles goed gaat met haar.

Anoniem

Re: Vrouw van paard gevallen in duingebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:03

Mmm ben benieuwd wie dit is?

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:04

Jeetje, heftig zeg! Hoop dat het paard nog gevonden is! Duingebied is zo groot en als ze eenmaal wegzijn...

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:06

geen idee wie het is.... in ieder geval niet iemand van stal kuijs Jolien (Marloes van Espryt hier haha) heb verder nog niks gehoord... zal es rondvragen wie weet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:06

Mjay schreef:
geen idee wie het is.... in ieder geval niet iemand van stal kuijs Jolien (Marloes van Espryt hier haha) heb verder nog niks gehoord... zal es rondvragen wie weet....

Oh hey hallo haha! Dan is hetgoed, ben als de dood voor het paard met die veeroosters :?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:07

oeh klinkt akelig altijd he.
Beterschap voor de amazone...

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:09

haha nou marloes kan het gelukkig niet wezen hihi _O-

Hoop dat ze er goed vanaf komt!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:11

Ja ik ook.. dat gaat nog es fout....

toch zie ik dat nog niet echt voor me stel ik val dan moet ik even bellen en dan? : ja hallo ik lig halverwege het grote rondje, ja ik lig daar bij die grote boom op t rondje zweef :') je moet al een ruiter bellen wil iemand weten welk rondje je eigenlijk aant doen bent haha

ach Jenkins... iedereen weet dat ik moet afstappen voor modderpoelen en dan mn paard nog wel es verlies :') gelukkig wint het gras altijd en hoef ik er nooit lang achter aan te lopen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 07:40

Oh oh Marloes, heb je nooit geleerd dat je altijd als je ergens oversteekt de padnamen op de paddestoelen moet onthouden? :P Dat doe ik tenminste, mocht ik er dan aflazeren weet ik tenminste waar ik zit.