In de Grand Prix gaf ze nog ruimte aan de publieksfavoriet van Odense, prinses Nathalie. Maar in de Kür op muziek, de kwalificatiewedstrijd voor de Wereldbekerfinale in Leipzig, volgend jaar april, sloeg Isabell Werth vanmiddag toch toe. Hans Peter Minderhoud werd met de KWPN-hengst Tango derde.
Isabell Werth won in Odense met Satchmo de eerste Wereldbekerwedstrijd van het seizoen. Zij kreeg voor haar Kür 81,10%. De Deense prinses Nathalie zu Sayn Wittgenstein (Digby) werd tweede met 80,05%. Hans Peter Minderhoud eindigde opnieuw als derde en noteerde een knappe 77,20% met IPS Tango. Aat van Essen werd elfde met Premier (69.10%).
Volgens mij was Odense niet de eerste wedstrijd voor de wereldbeker. In de Oost Europese Liga is Kaposvar (Hongarije) al geweest. Als ik mij goed herinner heeft Christa Laarakkers daar al punten gescoord.
De GP kür van HP heb ik niet gezien maar die in de Intermediair met Johnson was kijkaf! Nog hier en daar iets aan de aanleuning en dus de balans sleutelen en dan komen ze er wel.
Nette score van HP met die 77,2%! En hulde voor Isabell, fijn dat ze steeds weer beter in vorm begint te raken, dat maakt het deelnemersveld weer mooi spannend.