In het Deense Odense bleef de overwinning in de Grand Prix dressuur vanmiddag in eigen land. Dressuuramazone Nathalie Zu Sayn-Wittgenstein kreeg van de jury namelijk de hoogste waardering van 73,319 procent toebedeeld en daarmee schreef zij met haar paard Digby (v. Donnerhall) de Grand Prix op haar naam. Hans Peter Minderhoud reed de KWPN-hengst IPS Tango naar een goede derde plaats, de combinatie scoorde 71,744 procent.
Isabell Werth eindigde als tweede met Satchmo (v. Sao Paulo) met een score van 73,149 procent. Aat van Essen kwam namens Nederland ook aan de start maar wist geen potten te breken. Met zijn toppaard Premier (v. Jazz) eindigde Van Essen als veertiende met een score van 64,510 procent. Stephanie Peters stond met Salvador (v. Lancet) ook op de startlijst voor deelname, maar de combinatie trok zich terug.
Die Digby, begint echt steeds beter te lopen, en hogere score's te krijgen, echt gaaf!
Dat wilde ik ook net gaan typen. Nathalie en Digby zijn goed op dreef, zelfs boven Isabell, al is zij nog niet in haar topvorm natuurlijk. Maar desondanks hulde.
Ook net resultaat voor HP en Tango. Ik heb deze hengst nog niet echt beter bekeken, maar op de foto komt hij heel machtig over en aan de resultaten te zien gaat hij een prima vervanger voor Nadine worden.
LisaMS
Geplaatst: 24-10-10 10:40
unlimited1 schreef:
Tody schreef:
Alleen zijn houding
leg dat eens nader uit
Leg dat ook maar uit aan mij
s0173957
Geplaatst: 24-10-10 10:54
Ook met Johnson gaat het super, 3de in de StGeorge en nu de Intermediaire I gewonnen!
vordur, sorry, maar ik zie heupen en schouder op 1 lijn zitten? En die onderbenen, als hij ze verder naar achteren legt, is het ook niet goed. ik vind dit wel mooi!
Claudia95
Geplaatst: 24-10-10 13:07
xSannee schreef:
Goed gedaan Tango is een gaaf beest om te zien
helemaal mee eens, wat een pracht beest ik wil em ook wel int echt zien