Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lusitana schreef:Nieuwsredactie
Lusitana
aeiou.caras.pt en www.jn.pt
De 26 jarige nationale reserve kampioen springen was 26 jaar. Hij werd dinsdag 19 oktober jl door zijn ouders gevonden bij de trap naar zijn kamer.
Autopsie moet de doodsoorzaak aanwijzen.
Hij is vandaag (vrijdag 22 oktober) na een mis, begraven op de begraafplaats van Alto de São João.
Gisteren hebben honderden personen afscheid genomen in de Basílica da Estrela waar hij lag opgebaard.
aeiou.caras.pt
www.youtube.com
Tribuut van paardenblad Equitação aan Francisco Moura.
oh was al iets over gepost zie ik...
ik heb het bericht in een flits moeten plaatsen omdat ik weinig tijd had, maar het toch wel belangrijk genoeg is. Ik zal een mod vragen eentje te verwijderen. Citaat:Francisco Moura overleed deze donderdag, slachtoffer van een tragisch ongeluk, vallende van een trap in zijn huis voordat hij naar het vliegveld zou gaan om naar Rabat te vertrekken, voor de CSI3 van Marroco.
De begravenis is vrijdag om 14H30, op de begraafplaats van Olivais (Lisboa) waar hij gecremeerd zal worden.
De ruiter, zilveren medaille winnaar op het kampioenschap van Portugal van 2009 kwam uit voor Portugal in vijuf Europese kampioenschappen, drie bij de Young Riders en twee bij de Junioren.
Francisco Moura overleed deze donderdag, 26 jaar oud