Landgoed Broholm in de Deense plaats Gudme zet volgend jaar haar poorten wijd open voor de internationale dressuurjeugd. Van 20 tot en met 24 juli 2011 wordt er gestreden om de EK dressuurtitels voor Junioren en Young Riders. De Deense paardensportfederatie heeft een aantal enthousiaste sponsors bereid gevonden om de naar schatting honderd deelnemers uit twaalf verschillende landen te ontvangen. Tijdens het laatste EK, dat verreden werd in het Duitse Kronberg, volgden de Denen de Duitse en Nederlandse combinaties op de voet en wonnen zij diverse medailles. Zo ontstond het idee dat de Denen volgend jaar mogen bewijzen dat zij niet alleen op sportief gebied hun mannetje kunnen staan, maar dat ook het organiseren van een dergelijk kampioenschap in Denemarken mogelijk is.
Gaaf Het is nog steeds een eindje rijden, maar daar wil ik wel naar toe. Enne, ik ben er van overtuigd dat de denen dat klaarspelen. Misschien dat ze er wel even van overtuigd moeten worden dat er aan misdaad preventie gedaan moet worden Het vertrouwen in de mensheid is hier vaak nog groot Heerlijk!
Annash
Blogger
Geplaatst: 21-10-10 19:46
Zeker leuk! Ik ben benieuwd waar de ponyjeugd heen gaat.