A-kader pony Lester gaat naar Frankrijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

A-kader pony Lester gaat naar Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 15:52

Frantic

Re: A-kader pony Lester gaat naar Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:26

5 stuks al??? (en Totilas.....) Hallo, houden we ook nog iets in eigen land, voor onze talenten?

El_Landa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:35

Anders verkópen ze even alle getalenteerde paarden/pony's naar het buitenland! Tsjonge jonge zeg! Idd, houden we nog iets voor onze ruiters over???

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:41

Idd alweer een goed paardje..! Weg!

Maar goed romy bemmelmans is ondertussen ook all een jaar of 16 word tijd dat ze misschien naar de paarden gaat, niet.?

kollee3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:51

Frantic schreef:
5 stuks al??? (en Totilas.....) Hallo, houden we ook nog iets in eigen land, voor onze talenten?

Dat dacht ik laatst ookal.
Alles word ineenkeer verkocht ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:53

Wanneer verkopen we nou is die hele handel en gaan we allemaal zeilen ofzo.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:54

Goed plan Asyaa! Maar dan verkopen we waarschijnlijk de wind aan de hoogste bieder.....

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:56

Frantic schreef:
Goed plan Asyaa! Maar dan verkopen we waarschijnlijk de wind aan de hoogste bieder.....

_O-

Ik bied 10 miljoen voor de oostenwind! :')

Ach, het is nog maar de vraag of al die goed presterende dieren het onder hun nieuwe ruiters net zo goed doen als onder de huidige...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:15

Tja vind ik eigelijk meer dan normaal, verkoop van een aantal dieren maakt ruimte en geld vrij voor nieuwe, jongere en betere paarden/pony's. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. :) Als ze allemaal aan een paard vasthouden komen ze nergens. Voor Totilas zijn vast ook -tig paarden geweest die gekomen zijn en gegaan. Het heeft daarbij andere de kans om ook te groeien. Daar draait sport nu eenmaal om, vooruitkomen, niet blijven hangen, dat geldt zowel door de nederlanders als voor de buitenlanders die deze paarden kopen. Zie het als een toevoeging, niet als een verlies... :D

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:59

ik vind het zo dom eigenlijk hé, al die goede pony's en paarden gaan allemaal naar het buitenland. Nu zijn we net zo goed bezig in de dressuursport maar als dat zo door gaat met de verkoop van pony's en paarden staan we over een paar jaar niet meer aan de top. en dat is toch niet waar we om staan te springen! of wel?

Thorstensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:18

Asyaa schreef:
Wanneer verkopen we nou is die hele handel en gaan we allemaal zeilen ofzo.

_O- LOL Inplaats van het bokt logo kan er mooi een zeilboot komen staan.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:41

haha, zie je het al voor je? 'n zeilboot ;d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:44

Zinkt.nl

Er blijft zo weinig over van de paardensport.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:50

Frantic schreef:

wist niet dat Totilas een pony was :-)

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:54

Een ponypaard is hij, zoals ze vroeger wel zeiden.. :D

Arabier17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 04:17

is een van de braafste pony's die ik ken!
jammer dat hij weggaat maar was te verwachten, hij stond al langer te koop en romy bemelmans zal idd ondertussen de overstap gaan maken naar de paarden

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 06:22

Moeten de nederlanders maar meer geld bieden voor goede pony's en paarden :+
Dan blijven al die goeien ook wel hier!

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 08:55

zitake schreef:
Tja vind ik eigelijk meer dan normaal, verkoop van een aantal dieren maakt ruimte en geld vrij voor nieuwe, jongere en betere paarden/pony's. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. :) Als ze allemaal aan een paard vasthouden komen ze nergens. Voor Totilas zijn vast ook -tig paarden geweest die gekomen zijn en gegaan. Het heeft daarbij andere de kans om ook te groeien. Daar draait sport nu eenmaal om, vooruitkomen, niet blijven hangen, dat geldt zowel door de nederlanders als voor de buitenlanders die deze paarden kopen. Zie het als een toevoeging, niet als een verlies... :D

Ik ben het helemaal met je eens!! Je kunt niet alles houden en als je een goed bod krijgt, waarom niet?

En de eigenaren denken heus niet: 'Ow is het niet beter voor de Nederlandse paardensport dat we hem in Nederland verkopen?' Nee zo denken ze echt niet!!

En trouwens Romy moet toch bijna over naar de paarden, een EK zat er toch niet meer in want ze is al 16

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:04

ik zeg dat het geen goud of zilver zal worden op de OS zowel individueel als team. :7
Haha niet dat dat komt door de verkoop van goede ponies. Maar eerder die van Totilas

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:41

zitake schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens!! Heb er helemaal niks aan toe te voegen.

SoraYa_X3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:25

Het is meer dan normaal dat die pony verkocht is, ik dacht dat ik hem toch al eventjes op eurodressage zag staan & je kunt niet alles bijhouden hoor.
Kijk eens op eurodressage daar staan zeker op het moment 15 pony's te koop die internationaal gestart hebben (& vaak nog eens goed gepresteerd ook)
Die pony Be My Boy, is verlaagt in prijs omdat hij snel verkocht moet worden, hij staat er intussen wel al bijna 2 maand op.
& er zijn trouwens nog genoeg goede pony's in Nederland.