Hok in de schaduw en extra drinkwater

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:57

Gaitkeeper"]
[quote="kattebeest schreef:
wat dacht je van terug weilanden met sloten erom heen en knotwilgen langs de kant?

[/quote]


Knotwilgen? Zo een stammetje geeft echt niet veel schaduw af hoor *LOL*

Tis een veel gemaakte fout die ik nu even ga recht zetten Bloos

Een wilg is een wilg, pas vanaf je hem knot en de wilg veranderd in enkel een stam spreek je over knotwilg. Tong uitsteken (Piet gaat de wilg knotten-> geknotte wilg = knotwilg)
Wat een lol Haha! Tong uitsteken

Knotwilgen zouden met dit warme weer nou niet bepaald veel uitmaken Haha!

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:15

wij hadden het idee om zo'n witte partytent in de wei te zetten, die dingen zijn tegenwoordig helemaal niet zo duur (20,-), maar je paardje moet er niet bang voor wezen anders helpt het nie Haha! maar schaduw geeft het zeker weten!!!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:02

hahaha is een goed idee, maar ik zie het al helemaal voor me. die van mij heeft jeuk aan z'n kont door al die vliegen, gaat schuren en boem daar ging de partytent.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 08:04

Paarden kunnen echt wel beter tegen de hitte dan wij.

Bij ons hebben ze ook de keus om in de volle zon te blijven of in de schaduw te gaan staan onder de bomen. Ik zie er nooit een in de schaduw kruipen hoor!!!!!!

De (zwarte) schapen van de buurman daarentegen, zoeken met zijn alle het smalle streepje schaduw langs de wei op, en liggen strak tegen de omheining aan, om maar in de schaduw te kunnen liggen. Blikjkbaar kunnen zij minder goed tegen de zon dan de paarden!