Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Al denkt Dubbeldam dat de schade uiteindelijk meevalt. ‘Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je aan het paard van je concurrent komt, daar ben je te veel paardenliefhebber voor.’
Abeltje77 schreef:Ook idioot dat de hippische wereld raar reageert op een beveiliger van Totilas. Hallooooo je laat een fabergé ei ook niet zomaar ergens liggen met het idee: 'daar blijven ze wel vanaf'
NkPrecious schreef:Abeltje77 schreef:Ook idioot dat de hippische wereld raar reageert op een beveiliger van Totilas. Hallooooo je laat een fabergé ei ook niet zomaar ergens liggen met het idee: 'daar blijven ze wel vanaf'
Amen
Jij zegt precies wat ik dacht... Ik was namelijk in de veronderstelling dat deze paarden inderdaad een bewaker zouden hebben.....
Sammie schreef:Ik vind het niet logisch.. Ik vind het zot dat je je paard van dat niveau niet veilig achter zou kunnen laten..
Overigs is een 'beveiliger' echt niet nieuw. Het gebeurt vaker dat grooms e.d. bij het paard blijven slapen.
De vergelijking met een fabergé ei vind ik leuk.. maar het is nog steeds de mens die de waarde er aan hangt.. Zo taal ik niet naar een faberge ei, want ik vind ze oerlelijk..En 15 miljoen neerleggen voor een paard zou ik ook niet doen. Beest ken morgen wel doodvallen..en dan heb je niks meer. Paarden behouden hun waarde niet die een mens er aan koppelt. Een paard van 25 zou dan pas helemaal goud waard zijn, maar de slachtprijs doet het op dit moment beter