Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urnie85 schreef:Voor zover ik weet word een paard 9 van de 10 keer contant betaald....
Heb een heel stel pony's verkocht en die werden altijd contant betaald...en ik heb nooit aan belasting gedacht zelfs....
Mn paard (en vorig jaar ook een Haflinger op de paardenmarkt)heb ik ook contant betaald, haha nu snap ik dat ik het niet mocht overmaken maar dat die kerel waar ik mn Fries gekocht heb het geld gewoon wiled zien..... maar bij mijn weten gaat dat hier altijd zo, denk je echt dat er straks op de paardenmarkt in Hedel veel keurige facturen met BTW worden geschreven? Als je graag zakken rolt moet je daar naar toe, hoorde pas van mn zwagertje die bij een bevriende handelaar mee zat te tellen na een markt dat hij voor 1½ ton in zn portemonee had zitten. Haha nee daar gaan de overheid echt niet hun staatsschuld mee aflossen whahaaha succes advocaat generaal!
Kostolany schreef:Leuk hoor Europese Unie...blij dat Frankrijk en Duitsland NEderland gaan helpen bij het protest.
savath schreef:Ik vond het oneerlijk dat wij in belgie aan die 21% zaten en onze noorderburen niet,is een beetje discriminatie vond ik.
) storrum schreef:Janine1990 schreef:Paarden voor consumptie tegen laag BTW de grens over? Dát is toch stom?
Hoe bedoel je?