Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naborah schreef:Één paard minder op de wereld zal geen verschil maken in het geheel, maar voor dát paard was dat wel zíjn leven, en zíjn kans op succes en liefde. En voor dit paard, heeft deze "kleine" gebeurtenis, als je het aan de meeste niet-paardgerelateerde- mensen vraagt, zouden veranderingen zijn leven hebben kunnen redden.
Naborah schreef:Ik weet wat ik later worden wil!
Iemand die de rechten van het dier hier in Nederland gaat aanscherpen, en straffen op overtredingen op dit gebied, drastisch gaat verhogen.
Één paard minder op de wereld zal geen verschil maken in het geheel, maar voor dát paard was dat wel zíjn leven, en zíjn kans op succes en liefde. En voor dit paard, heeft deze "kleine" gebeurtenis, als je het aan de meeste niet-paardgerelateerde- mensen vraagt, zouden veranderingen zijn leven hebben kunnen redden.
zandvangers schreef:marquez1 schreef:Zow dat is hier in de buurt, ben benieuwd wie wat waar en hoe. Onvoorstelbaar dat mensen zich niet in kunnen leven in die dieren, die hebben onvoorstelbaar veel pijn.
even googlen doet wonderen .
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1188 ... lapen.html
bah bah ik heb er geen woorden voor .
@ ponyfee ja dat heb ik nu ook dat ik om bijna alke scheet nog bel of in elk geval informatie wil hebben .
ik probeer alleen netjes te zeggen dat je er in het paardenwereldje zo achter bent wie die 40 jarige vrouw is
xJolien schreef:Naborah schreef:Ik weet wat ik later worden wil!
Iemand die de rechten van het dier hier in Nederland gaat aanscherpen, en straffen op overtredingen op dit gebied, drastisch gaat verhogen.
Één paard minder op de wereld zal geen verschil maken in het geheel, maar voor dát paard was dat wel zíjn leven, en zíjn kans op succes en liefde. En voor dit paard, heeft deze "kleine" gebeurtenis, als je het aan de meeste niet-paardgerelateerde- mensen vraagt, zouden veranderingen zijn leven hebben kunnen redden.
En dat is ook precies wat ik wil gaan doen ja!
Een dier is zo kwetsbaar en kan niks terugdoen tegen de mens..
Het wordt tijd dat er eens echte straffen op dit soort zaken komen..
ik wil graag "probleem" paarden helpen of zieke paarden en daar een manege voor oprichten voor paarden die bijv. niet in de trailer durven of bokken of niet willen longeren of gewoon helemaal wild zijn maar ook gewonde paarden helpen.