Dankzij hun knappe prestaties van het afgelopen buitenseizoen hebben de vierspanmenners Koos de Ronde, IJsbrand Chardon en Theo Timmerman zich opnieuw gekwalificeerd voor deelname aan de FEI Wereldbekerwedstrijden voor vierspannen.
Aankomende week zal het internationale paardensportorgaan, de FEI, bekend maken welke indoor wereldbekerwedstrijden zullen meetellen tijdens het 2010/2011 zeizoen. Tevens zal de telefonische loting voor de menners plaats vinden die uit zal maken welke menner in welk land aan start zal komen.
Wat moet ik me voorstellen bij een telefonische loting?
crvvl
Geplaatst: 20-09-10 08:47
ben benieuwd wie er mee mag als croom
kally
Geplaatst: 20-09-10 10:29
Fijn voor ze, hopelijk doen ze het weer fantastisch en houden ze eer weer hoog voor ons land..... Maar eerst nog de WEG, en hopen dat ze het daar ook zo goed doen als het afgelopen seizoen..... Ik wens ze veel succes in ieder geval....
Je bedoelt waarschijnlijk groom, en dat zullen neem ik aan de grooms zijn die in hun vaste team zitten.
Ben benieuwd wie dat dan zijn, neem aan dat Marie en Adrie gewoon achterop staan..... Tijdje terug is er een gestopt maaar dat is al een paar maanden geleden.
Adrie gaat niet mee naar Kentucky, er gaat iemand anders mee, die al jaren groomt bij Peter
crvvl
Geplaatst: 21-09-10 08:29
dat meisje wat er altijd bij was mag ook niet mee.
kally
Geplaatst: 21-09-10 12:40
Aha, dat is dus toch iemand vanuit het team, alleen geleend.....
Tja en over niet mee mogen, dat weet je, alleen de meest belangrijke gaan mee en worden overal ingezet en en logisch...kwa kosten....
crvvl
Geplaatst: 21-09-10 14:17
kosten worden tog betaald door de knhs er ga ineens een andere mee
kally
Geplaatst: 21-09-10 22:26
Dat is vervelend voor haar, ze houden het op dit soort wedstrijden meestal in de familie of dichtbij. Andere keer meer geluk voor haar....en waarom moet jij daar van ....zie smilie....
Ik geloof nooit dat alle kosten betaald worden door de KNHS..
kally
Geplaatst: 24-09-10 18:13
Dat geloof ik ook niet, dat zal meer voor het team en zijn en die bestaan natuurlijk nooit uit heel veel personen...3 en misschien een xtra groom.... Dus de KHNS zou leeg lopen als ze voor meer moeten gaan betalen en Koos en co zouden gek zijn om zelf ook veel geld bij te leggen, het kost al zoveel en het verdient bijna niets....