'Vuile spelletjes' rond Belgische Peter Spahn en Anders 451

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:10

DonnerS, volgens mij staan er nu pas juiste gegevens hier in plaats van die selectief uitgezochte resultaten die jij eerder geplaatst hebt. Als er dus iemand zever verkoopt ben je dat zelf, en het laatste wat Bokt moet doen is de juiste gegevens van het scherm afhalen.
Wel sneu dat je je alleen aanmeldt om hierop te reageren en als de discussie dan dingen naar boven brengt waar je blijkbaar niets tegen in kunt brengen, dat je dan maar zegt dat dit van het scherm gehaald moet worden.....
Erg democratisch van je!

Het zou idd een stuk professioneler, objectiever en eerlijker overkomen als je toegeeft dat het niet de schoonheidsprijs verdient, de manier waarop dit gegaan is, dat dat niet aan iemand persoonlijk hoeft te liggen maar dat het wel een goede leerschool is om de volgende keer een duidelijker selectiesysteem te beschrijven waardoor iedereen weet waar hij/zij aan toe is, en niemand zich benadeelt hoeft te voelen of zelfs maar de geringste indruk van vriendjespolitiek kan krijgen.
Simpel: je omschrijft vantevoren een aantal selectiewedstrijden waar iedereen die zich wil plaatsen aan mee moet doen, en in het geval van twijfel zeg je bijv. dat de uitslag van het BK de doorslag geeft. Ook maak je duidelijk welke resultaten meetellen (Grand Prix alleen of ook de GPSpecial) en iedereen kan perfect via een tussenstand op internet volgen waar ze staan, wat hun mogelijkheden nog zijn en wat ze moeten scoren om nog kans te maken op een teamplaats. Valt er dan iemand weg, dan is gewoon de volgende op die lijst aan de beurt.

@ Sanet: als iemand het niet interessant vind, denk je dan dat diegene zich speciaal voor dit onderwerp zou aanmelden..... ;)

unlimited1
Berichten: 342
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:32

Horsyfries onder tussen weten we dat jij nauwe contact hebt met peter en dat je natuurlijk voor hem opkomt wat je volste recht is, maar wat denk je hier mee te bereiken? Helemaal niets denk ik, denk niet dat de Belgische federatie van u zinnen wakker ligt. De federatie heeft voor Claudia gekozen en daarme basta , niets aan te veranderen, verliezers zullen nooit tevreden zijn!!!

Deertje
Berichten: 981
Geregistreerd: 12-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 22:36

Laat ons afsluiten met een schitterend gezegde:

afgunst moet je verdienen, maar medelijden krijg je zo.........

alstublieft. :D

mister_m
Berichten: 267
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: brugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 22:41

Amen en uit :evaw:

Ayasha
Blogger

Berichten: 57977
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 22:45

sympie schreef:
Laat ons afsluiten met een schitterend gezegde:

afgunst moet je verdienen, maar medelijden krijg je zo.........

alstublieft. :D

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zit daar een copyright op of zou ik die gewoon als onderschrift mogen gebruiken? :D

Boelles

Berichten: 5368
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: Boerakker

Re: 'Vuile spelletjes' rond Belgische Peter Spahn en Anders 451

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 23:10

Vind ik dus echt een opmerking wat nergens op slaat, maar goed........

Deertje
Berichten: 981
Geregistreerd: 12-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 23:14

FunkyMistiC schreef:
Vind ik dus echt een opmerking wat nergens op slaat, maar goed........


nee???????

BigBen
Berichten: 2076
Geregistreerd: 11-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 23:17

unlimited1 schreef:
Horsyfries onder tussen weten we dat jij nauwe contact hebt met peter en dat je natuurlijk voor hem opkomt wat je volste recht is, maar wat denk je hier mee te bereiken? Helemaal niets denk ik, denk niet dat de Belgische federatie van u zinnen wakker ligt.

Wel, da's net één van de problemen.
De Belgische federatie is de afgelopen twintig jaar,
wat dressuur betreft, nog nooit wakker geweest 8-) .

Ayasha
Blogger

Berichten: 57977
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 23:19

FunkyMistiC schreef:
Vind ik dus echt een opmerking wat nergens op slaat, maar goed........

Dat zal aan je interpretatie liggen... :D

horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 08:21

unlimited1 schreef:
Horsyfries onder tussen weten we dat jij nauwe contact hebt met peter en dat je natuurlijk voor hem opkomt wat je volste recht is, maar wat denk je hier mee te bereiken? Helemaal niets denk ik, denk niet dat de Belgische federatie van u zinnen wakker ligt. De federatie heeft voor Claudia gekozen en daarme basta , niets aan te veranderen, verliezers zullen nooit tevreden zijn!!!


Daar heb je wel lang over gedaan dan hoor, ik geloof dat dat niet zo moeilijk was te bedenken en als je er rechtstreeks naar had gevraagd, had ik je dat ook gelijk kunnen vertellen....

"De federatie" is een instituut en dat kan niet eens wakker liggen al zou het willen :Z

Maar ik hoop wel dat de mensen die deel uit maken van die Federatie op een iets meer volwassen niveau kunnen nadenken en als ze verstandig zijn, dan zorgen ze er juist wel voor dat ze in de toekomst een duidelijk en helder selectiesysteem gaan hanteren want geen enkele sportbond is er volgens mij op uit om een wazig beleid te voeren. Ze zouden hier dus wel een les uit kunnen leren, ook als ze in hun ogen heel correct gehandeld hebben, dat ze het misschien voor de toekomst toch nog beter moeten opzetten om dit soort misverstanden te voorkomen en dus ook negatieve pers te voorkomen.

Zo niet, dan doet me dat gelijk afvragen WAAROM niet? Als de aanklacht van Peter nergens op gebaseerd is en alles open en eerlijk gebeurd, dan lijkt het mij dat ze alleen maar volmondig VOOR een volkomen transparant systeem kunnen zijn waarin iedereen weet waar hij aan toe is.