Eerste ruiter-en menroute in Brummen

Moderators: Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammie

Eerste ruiter-en menroute in Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 11:36 Tip de Nieuwsredactie

www.knhs.nl

Op zondag 12 september is de eerste ruiter- en menroute in Brummen officieel in gebruik genomen. De opening werd verricht door wethouder van de gemeente Brummen Bart Elbers. De KNHS leverde een bijdrage aan de totstandkoming van deze route door het project mede te initiëren en een rol te spelen bij het bepalen van de route.

Het Brummens Hippisch Platform ontwikkelde met ondersteuning van ondermeer de KNHS een route over verharde en onverharde wegen in de dorpen Brummen, Oeken, Hall en Empe. De route werd vervolgens in samenwerking met de gemeente Brummen aangelegd. De route voor ruiters en menners is 26 kilometer lang en sluit aan bij het KNHS Enjoy the Ride initiatief. De borden zijn bevestigd op paaltjes met een herkenbare blauwe kop. De route is op kaart gezet door de KNHS en verkrijgbaar bij de VVV kantoren in de gemeente Brummen, Café De Vroolijke Frans, de KNHS- webshop en het gemeentehuis van Brummen.

De opening werd feestelijk gevierd met zestien aanspanningen van leden van de menverenigingen uit de gemeente Brummen. De KNHS was bij de opening vertegenwoordigd door de regioconsulent Bert Meurs, Wim Huiskes namens het Recreatiesportplatform, KNHS Manager Recreatiesport Liesbeth Bronkhorst en het KNHS Regiobestuur Gelderland.

Lindas2

Re: Eerste ruiter-en menroute in Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:07

Jaa ik was erbij! Was heel leuk! :j

'Er is maar één manier om liefde te kennen, Ga d'r voor en wees bereid op je bek te gaan.
Als je altijd maar wacht tot de liefde jou komt grijpen, kon je wel eens te laat wezen.'

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:56

Ben erg benieuwd!
Lijkt me leuk om eens te gaan rijden,zijn er kaarten te verkrijgen of te downloaden of lees ik hier overheen ? hihi..

Nimbly mijn stoere vent!
Dagen gaan snel voorbij,maar met jou aan mijn zij...
Ben ik die dagen heel blij!

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:07

De route zou digitaal moeten staan op enjoytheride, maar ik heb 'm daar nog niet kunnen vinden (iemand die dat wel gelukt is?). Zie voor plaatsen waar kaarten verkocht worden het linkje naar de pagina v/d KNHS.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:09

Ben benieuwd, weet in ieder geval wel wat we kunnen gaan doen tijdens onze vakantie volgend jaar in die omgeving.

<3 Silence en Jimmy <3
Laatste nieuwe topic: [EJL-ITP] 2013 met Silence en Jimmy.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie