Hipppiade: Verenigingskampioenschap op 2 oktober

Moderators: Firelight, EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammie

Hipppiade: Verenigingskampioenschap op 2 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 13:16 Tip de Nieuwsredactie

www.knhs.nl

Nadat de Hippiade pony’s voor de klasse L – en M afgelopen weekend succesvol is verlopen in Kootwijk, gaan ook de KNHS-verenigingskampioenschappen van zowel de paarden als de pony’s in Kootwijk plaats vinden en wel op zaterdag 2 oktober.

Nadat de verenigingskampioenschappen eerder door de slechte weersomstandigheden uitgesteld moesten worden, heeft de KNHS in overleg met alle partijenhaar uiterste best gedaan om de meest geschikte datum en locatie te vinden. Het KNHS-centrum was de weekenden na de Hippiade Mennen tot eind oktober reeds verhuurd. De KNHS was verheugd dat verschillende concoursorganisaties aangeboden hebben om dit evenement op hun locatie te organiseren. De grootte van het terrein in Kootwijk in combinatie met het aantal parkeerplaatsen, de centrale ligging in het land en de succesvol verlopen Hippiade Pony’s, gaven echter de doorslag om opnieuw voor deze locatie te kiezen.

De KNHS realiseert zicht dat er op 2 oktober ook andere concoursen plaatsvinden. In overleg is gekozen om de kampioenschappen niet nog verder naar achteren te zetten vanwege het al naderende indoorseizoen.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:23

Naderende indoor seizoen....bij ons is dat dan al begonnen en op 2 oktober wordt zelfs de eerste selectie-wedstrijd verreden.

Maar top dat het toch doorgaat!

IMAGINATION is EVERYTHING

Stephanie_W

Re: Hipppiade: Verenigingskampioenschap op 2 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 15:37

Mooi dat de ruiters eindelijk meer duidelijk hebben. Ik neem aan dat ze de selectiewedstrijden nu wel zullen opschuiven?...

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 15:51

Lijkt me wel, aangezien je verplicht bent te starten op de Hippiade als je geselecteerd bent.

[I want you by my side]
Je hebt altijd de middelen om te doen waarvan je droomt.

[So that I never feel alone again]

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 06:47

voor de vereniging ben je niet verplicht te starten en als dit individueel was dan konden ze het je niet meer verplichten.
De bodem was tijdens de hippiade erg goed vele malen beter dan het jaar ervoor waar ik ploegend en ploeterend door de modder moest.....Dus ze hadden het gewoon daar kunnen laten doorgaan jammer jammer

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:06

Tegelijk met het NK SGW, wat stom!!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:51

Zat ik ook al mee. Hoef dan niet te starten maar had wel zo goed als afgesproken om hindernisjury te zijn in Ysselstein....
2 andere clubgenootjes zouden naar SGW Texel gaan.
Snap dat het moeilijk plannen is, maar om zoiets te plannen met een NK Eventing en een Subli cup wedstrijd vind ik wel beetje jammer..
Veel teams zullen toch hun ruiters nu moeten missen vanwege andere concoursen. Las ook al ergens dat selectie ergens anders voor ook al begint dan.

Maar goed, vanavond maar eens overleggen of wij nog wel gaan. :)

roompy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 06:26

wij zitten net zo ik de sublicup in Ermelo en mijn broer vereningingkampioenschap in Kootwijk
stom gepland hoor dit gaat natuurlijk niet lukken en 1 van de 2 zal verstek laten gaan :(

Ik ben zoals ik ben, en iedereen moet me dan ook maar nemen zoals ik ben.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 06:38

billy1 schreef:
Tegelijk met het NK SGW, wat stom!!!

Dat was ook het eerste wat ik dacht dat ik de datum zag. Hoe kunnen ze nou 2 kampioenschappen op 1 dag plannen.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 18:20

Ook samen met NRPS kampioenschap. Volgens mij is vanaf 01 oktober de wedstrijden binnen organiseren verplicht volgens de regels van de KNHS zelf. 2 oktober zou dan dus al binnen moeten zijn. april en september zijn overgangs maanden dan mag je kiezen binnen of buiten maar vanaf 01 mei moet het buiten en vanaf 01 oktober moet het binnen.
Bij ons vallen er voor dressuur al 4 af van de 5 broer van Roompy heb ik dan alvast maar meegerekend! Niet echt slim gepland. Jammer

Alles wat hier gezegd wordt kan tegen je worden gebruikt!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie