Stal Hendrix is Hippisch Ondernemer van het Jaar 2010

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cayenne
Vlinderlicht en onze Berichtenkampioen!

Stal Hendrix is Hippisch Ondernemer van het Jaar 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 15:48 Tip de Nieuwsredactie

www.dehoefslag.nl

Stal Hendrix in Baarlo is tijdens het Hippisch Ondernemerscongres in Deurne uitgeroepen tot Hippisch Ondernemer van het Jaar. Volgens de jury is de handelsstal van Paul en Emile Hendrix in alle opzichten een voorbeeldbedrijf voor andere bedrijven.
Het was de zesde keer dat de verkiezing werd gehouden. Vorig jaar ging de titel naar Hengstenhouderij Van Uytert.

De verkiezing is een initiatief van Stichting HIP (Hippische Innovatieve Projecten). Zij wordt hierin bijgestaan door Meeùs Assurantiën, de Hippische Ondernemer, Horse Event, ABAB Accountants en NHB Deurne. De verkiezing heeft als doel om goed ondernemerschap in de paardensector te bevorderen.

De Hippisch Ondernemer van het Jaar krijgt niet alleen de eer van de titel, maar ontvangt ook een geldbedrag van € 2.500,-.

_Martine_

Re: Stal Hendrix is Hippisch Ondernemer van het Jaar 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:47

Hartstikke fijn voor ze, het is inderdaad een eer, maar ik vind het jammer dat deze prijs altijd naar die gróte ondernemers gaan. Ik bedoel, ze hebben zoiets toch niet echt nodig? Er zijn fantastische kleinere ondernemingen, die sowieso die 2500 euro wel kunnen gebruiken.

Zhara :*

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:41

Gefeliciteerd aan Stal Hendrix!
Ik heb er ooit stage gelopen intern en het was een van mijn beste ervaringen op een stal.
Alles spik en span, en daarnaast ook ontzettend goed voor personeel!

Besmet met het spikkelvirus www.dalmindys.nl

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:38

Gefeliciteerd!! :D
Volgens mij is het echt een Super mooi bedrijf!!

Picachu!!, Unforgettable!! & Chill!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie