Imke Schellekens-Bartels: 'Kentucky komt steeds dichterbij'

Moderators: Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cayenne
Vlinderlicht en onze Berichtenkampioen!

Imke Schellekens-Bartels: 'Kentucky komt steeds dichterbij'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 08:16 Tip de Nieuwsredactie

http://www.academybartels.nl

Afbeelding
Imke Schellekens-Bartels, hier met Uno.
foto: http://www.sjoert.com

Gisteren en vandaag hebben we gevoelsmatig de eerste echte stap richting het vertrek naar de WEG in Kentucky gemaakt.

Met het hele team, Edward, Adelinde, Hans-Peter en ik, hebben we twee dagen in Ermelo getraind. Ook Anky heeft vandaag meegetraind. Zowel zondag als vandaag hebben we onder toeziend oog van O-jurylid Jan Peeters en SjefJanssen twee keer de Grand Prix doorgereden en nabesproken. Ook hebben we alles op video vastgelegd, zodat we thuis alles nog eens kunnen bestuderen. Voor ons allemaal een nuttige training en weer huiswerk voor de komende week. Ook teamveterinair Jan Greve heeft de paarden nog een laatste keer gecheckt en alle paarden waren super in orde.

Over 10 dagen (16 september) gaan de paarden vertrekken en de dag erna vertrekken we zelf, dus het komt nu weer echt dichtbij! Het begint nu ook stiekem alweer wat te kriebelen. Hebben we alles in orde? Alle entingen, papieren enz in orde? De paarden vliegen (alleen dierenarts Jan Greve en groom Vanessa mogen met ze meevliegen) naar Cincinnati waar ze 42 uur in quarantaine gaan, voordat ze door mogen naar Kentucky. Op het moment dat de paarden daar aankomen, 18 september, zijn wij (alle ruiters en grooms) al daar om ze op te vangen.

Natuurlijk gaan mijn groom Anja Abbring en mijn moeder Tineke dan ook al mee. Op 27 september is de eerste wedstrijddag voor ons. Dan staat het eerste deel van de landenwedstrijd, de Grand Prix, op het programma.

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van de ontwikkelingen richting en in Kentucky, maar eerst gaan we dit weekeinde nog naar Horse Event. Ik zal zelf drie dagen aanwezig zijn en in verschillende programma’s en clinics in de middag optreden, maar ook Adelinde, Hans-Peter en Edward zullen tijdens Horse Event te zien zijn.

Tot hoors of ziens!

Groeten, Imke.

Noot redactie: Je kunt Imke vrijdag en zaterdag persoonlijk succes wensen in de bokt lounge op Horse Event!

Verwant artikel:

[VN] Volg de Wereldruiterspelen 2010 in Kentucky op televisie

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:36

Veel succes allemaal, jullie kunnen het en zet em op en een goede en veilige reis gewenst......

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:40

Leuk, en ze klinkt lekker positief! Ben erg benieuwd wat de Nederlanders deze keer gaan laten zien op de WEG.

joke20

Re: Imke Schellekens-Bartels: 'Kentucky komt steeds dichterbij'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:53

Veel succes allemaal :D

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

Sidera

Re: Imke Schellekens-Bartels: 'Kentucky komt steeds dichterbij'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:52

Wat leuk!

Ik wens heel het nederlandse team natuurlijk succes :D

Billyjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:43