Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enniee schreef:nou om mij schaffen ze het af, laatst in sloten ook al een dodelijk ongeluk.. :S
enniee schreef:nou om mij schaffen ze het af, laatst in sloten ook al een dodelijk ongeluk.. :S

Huertecilla schreef:enniee schreef:nou om mij schaffen ze het af, laatst in sloten ook al een dodelijk ongeluk.. :S
Laatst ook een menner dood. Mennen verbieden?
Valt ook wel eens letterlijk een dode bij paardrijden. Verbieden?
Laatst nog een bloedbad op de snelweg in Duitsland door loslopende paarden. Paarden maar verbieden?
Wellicht realistischer om te kijken naar de omstandigheden.
Er kan steeds minder óók doordat omstanders geen gezond verstand meer blijken te hebben. Het zou wel bijzonder saai grijs worden als dat gaat dicteren wat er in een samenleving als de Nederlandse nog mag.
Priya schreef:Ik heb gehoord dat één van de gewonden een tienjarig meisje is dat misschien een vinger verliest. Het is maar wat ''niet ernstig'' genoemd wordt.
parador schreef:Regelmatig krijg ik een middelvinger kado van automobilisten als ik om een iets rustiger tempo van het voertuig.

1 stapje opzij springen en kindjes waren er niet meer. Huertecilla schreef:enniee schreef:nou om mij schaffen ze het af, laatst in sloten ook al een dodelijk ongeluk.. :S
Laatst nog een bloedbad op de snelweg in Duitsland door loslopende paarden. Paarden maar verbieden?
Er kan steeds minder óók doordat omstanders geen gezond verstand meer blijken te hebben. Het zou wel bijzonder saai grijs worden als dat gaat dicteren wat er in een samenleving als de Nederlandse nog mag.
Huertecilla schreef:enniee schreef:nou om mij schaffen ze het af, laatst in sloten ook al een dodelijk ongeluk.. :S