IJsbrand Chardon wint vierspanconcours van Lähden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

IJsbrand Chardon wint vierspanconcours van Lähden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 19:51

http://www.knhs.nl

Afbeelding
IJsbrand Chardon.
foto: www.nieuwenoord.nl

IJsbrand Chardon heeft tijdens de Lähdener Pferdetage 2010 het vierspanconcours gewonnen. De menner uit het Zuid-Hollandse plaatsje Den Hoorn versloeg zijn Australische rivaal Exell Boyd. De twee zijn de grote favorieten voor het wereldkampioenschappen, die eind volgende maand in Kentucky beginnen.

Chardon verdedigt er zijn titel. Koos de Ronde diende zich in Lähden aan als de belangrijkste andere medaillekandidaat door derde te worden. Theo Timmerman, het derde lid van de nationale WK-equipe, presteerde eveneens goed en eindigde als vijfde.

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 08:08

Yeah.... ik ben er geweest, leuke wedstrijd, Koos en Theo hebben ook goed gereden. Het was ook open Kampioenschap van Duitsland, de best Duitser eindigde op de 6e plaats :P

Martenique

Re: IJsbrand Chardon wint vierspanconcours van Lähden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:24

Sambagirl, als groom daar geweest?

Ik ben er ook geweest, behalve van vr middag t/m zamiddag omdat ik zelf wedstrijd had, overige dagen gegroomd bij de tweespannen. Echt super mooie wedstrijd!! Met ook leuke feestjes :D

Trouwens jammer dat er niks over de andere NL-ers wordt vemeld en helemaal niets over de tweespanpaarden, wat door een NL is gewonnen!!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:46

Martenique schreef:
Sambagirl, als groom daar geweest?

Ik ben er ook geweest, behalve van vr middag t/m zamiddag omdat ik zelf wedstrijd had, overige dagen gegroomd bij de tweespannen. Echt super mooie wedstrijd!! Met ook leuke feestjes :D

Trouwens jammer dat er niks over de andere NL-ers wordt vemeld en helemaal niets over de tweespanpaarden, wat door een NL is gewonnen!!

Nee als publiek! ik heb het op een etentje gehouden zaterdagavond (ik ken die feestjes.... en trek dat niet meer op mijn leeftijd :D )

We hebben niet veel van 2 span gezien, maar de Engbers zagen we wel bij de prijsuitreiking en van der Kamp jr niet te vergeten, met zijn turbo muizen!

Bij wie heb je gegroomd?