Vijfendertig paardenhoofden aangetroffen in Canada

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Vijfendertig paardenhoofden aangetroffen in Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 06:33

Nieuwsredactie / www.horsetalk.co.nz

In het Canadese Alberta zijn afgelopen week vijfendertig gevilde paardenhoofden aangetroffen op een vuilnisbelt. De resten lagen verspreid over de grote afvalberg.

De lokale politie vertelde de media dat het dumpen waarschijnlijk tussen vorige week vrijdag en afgelopen dinsdagochtend is uitgevoerd.
De politie is een onderzoek gestart omdat de verantwoordelijke personen kunnen worden beboet wegens het onhygienisch dumpen van de overblijfselen.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:04

Citaat:
De politie is een onderzoek gestart omdat de verantwoordelijke personen kunnen worden beboet wegens het onhygienisch dumpen van de overblijfselen.

Kunnen worden beboet voor het onhygienisch dumpen van overblijfselen?????????
Moet toch niet gekker worden, denken ze soms dat die hoofden aan een boom groeien of zo?

Kuggur

Re: Vijfendertig paardenhoofden aangetroffen in Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:07

Waar maak je je zo druk om, dit is slachtafval. Dus inderdaad niets ernstigers dan op een onhygienische manier dumpen. Illegaal ja, shockerend, neuh.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:10

Ja duh natuurlijk is het slachtafval dat begrijpt mn kont ook nog wel. Maar neem niet aan dat een echte slachter/slager gevilde paarden hoofden zonder andere resten ergens op een vuilnisberg gooit. Arme dieren zullen dan ook niet op een nette manier geslacht zijn. Daar maak ik me druk om.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:12

Als paarden op een nette manier worden geslacht gaat het hoofd er ook af hoor :+

Ik denk dat het punt een beetje is, dat paardenslachten verboden is in Canada, of is dat alleen in de VS?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:18

Is het nou zo moeilijk te begrijpen wat mensen schrijven?
Denken jullie nou echt dat een profesionele slager de resten ergens op een vuilnisberg gooit? Deze paarden kunnen simpel weg dus niet op een profesionele manier geslacht zijn, ILLEGAAL dus!
En wie weet op wat voor gruwelijke manier.

1jet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:05

ik denk idd ook dat het illegaal is, een 'echte' slachter doet het niet op een vuilnisbult dumpen