Na de vandaag verreden halve finale van de Pavo Cup voor vijfjarigen wordt het klassement aangevoerd door de KWPN-hengst Amazing Star. Theo Hanzon reed de zoon van Flemmingh uit Thalia Vrouwe ster (v.Ferro) naar de score van 85 punten.
Tweede werd de KWPN-hengst Apache (UB 40 x Tolanda elite). Emmelie Scholtens kreeg voor haar rit met de hengst 83,5 punten. De derde plaats was voor de hengst Aaron (Florencio x Danielle ster). Hij werd gereden door Jana Freund en was goed voor 83 punten.
Beste ruin was Avatar (Negro x Tennesse elite sport -(dres) v.Jazz). Hij scoorde met Petri Bax 82 punten. Annerijke (Jazz x Rozarijke ster sport -(dress) v.Gribaldi) werd de beste merrie. De amazone van Annerijke was Jennifer Sekreve.
De beste 25 combinaties zullen vrijdag a.s. in de eerste beoordeling van de finale starten.
Cool! Leuk! Wel verrassend vind ik. Goed paard maar toen niet wereldsapart in het draven. Ben benieuwd hoe hij nu is, heb hem al lang niet meer gezien.
Ik ben het eens met Suzanne, ik vind Apache persoonlijk veel beter draven, maar zodra Apache te veel spanning krijgt laat hij zich niet meer zo super zien..
Cool! Leuk! Wel verrassend vind ik. Goed paard maar toen niet wereldsapart in het draven. Ben benieuwd hoe hij nu is, heb hem al lang niet meer gezien.
Je moet hem nu eens zien draven, heel anders dan een jaar geleden.
Heb vanmiddag toevallig Amazing Star zien lopen. Mooi paard, spectaculair voorbeen maar ik vond het achterbeen (zeker ten opzichte van het voorbeen) wel iets tegen vallen. Veel show en spectakel maar mischien liepen er andere/ betere potentiele topsporters.
jaja, heel mooi maar waar is Asterix onder Emmelie Scholtens? Als kampioen bij de jonge paarden Verden mag je toch verwachten dat hij minimaal in de top-5 terugkomt....
Of hebben ze met hem niet meegedaan? Ik vind hem zo leuk!
wytskeschuth
Geplaatst: 19-08-10 17:57
Astrix heeft een lichte blessure opgelopen in Verden dus is niet gestart in de Pavo