Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woest schreef:Eerlijk gezegd, als je een paard op top niveau koopt.... ik heb meer respect als zo'n toch wel respectabele amazone een groen paard zou kopen met een super afstamming en die dan zo hoog kan rijden... dan een paard kopen die alle knopjes al heeft.
uiteraard krijg ik hier een boel harde antwoorden op, maar het blijft mijn mening!

Woest schreef:Eerlijk gezegd, als je een paard op top niveau koopt.... ik heb meer respect als zo'n toch wel respectabele amazone een groen paard zou kopen met een super afstamming en die dan zo hoog kan rijden... dan een paard kopen die alle knopjes al heeft.
uiteraard krijg ik hier een boel harde antwoorden op, maar het blijft mijn mening!
Tanald schreef:Er staat in de tekst niet vermeld dat ze een volledig opgeleid paard zoekt. Ik denk dar er bedoelt wordt dat ze een paard zoeken wat de capaciteit en de mentaliteit heeft om mee te draaien in de sport. Niet alle paarden zijn daar nou eenmaal geschikt voor.
En slecht management? blessures kun je niet managen, en ze moeten ook eten. Dus als een paard goed verkocht kan worden, gaat ie, lijkt mij zo...
powerzoe schreef:tegen die tijd kan ze toch gewoon met nelson???
Sjoert schreef:Salinero is hersteld van zijn blessure en volop in training. In september start hij waarschijnlijk weer. Het dier is fit en kan zeker nog anderhalf jaar mee.''
''Maar over twee jaar zijn gezien de leeftijd van de paarden waarschijnlijk nog maar twee van onze huidige toppers beschikbaar.'', aldus de bondscoach.
Joscaa schreef:Anky hoeft toch niet meer te bewijzen dat ze kan rijden etc.?
Kom op zeg,ze heeft weet ik veel wat voor dingen en titels behaald allemaal, en dan maken mensen zich druk dat ze misschien een paard met 'knopjes' erop rijdt.
Dat zegt echt niet dat het paard kant en klaar zijn rondje loopt hoor, dan moet je ook nog maar de juiste hulpen geven en alles.![]()
Succes met de zoektocht dan maar, ben heel benieuwd.