Bronckhorst: 'tekort Achterhoekse Paardedagen zorgwekkend'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Bronckhorst: 'tekort Achterhoekse Paardedagen zorgwekkend'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 06:56

http://www.gelderlander.nl

Dat de Achterhoekse Paardedagen (APD) vanwege een financieel tekort aankloppen bij de gemeente Bronckhorst, is zorgwekkend.

Dat zegt André Baars, wethouder van de gemeente Bronckhorst.

Baars bevestigt dat er een verzoek vanuit het bestuur van de APD bij Bronckhorst is binnen gekomen, waarbij een beroep wordt gedaan op de eerder door de gemeente afgegeven garantstelling van 25.000 euro. Of de APD dat bedrag inderdaad krijgt, is nog niet besloten, volgens Baars. "Eerst willen we een accountantsverklaring van de APD voor we besluiten of we de garantstelling afgeven", zegt Baars.

De wethouder bezocht het evenement afgelopen Pinksteren meerdere dagen en kreeg daarbij het gevoel dat de Paardedagen weer op de rails stonden. "Ik vond het ook redelijk druk", zegt Baars. "Nu begrijp ik dat slechts 10.000 bezoekers entree hebben betaald. Als die andere 10.000 bezoekers ook vijftien euro hadden betaald had het bestuur geen beroep op de garantstelling hoeven te doen."

Verwant artikel:

[VN] Achterhoekse Paardedagen gedupeerd door wanbetalers

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:38

15 euro entree ????
Die man is duidelijk nog nooit op een concours geweest, voor 20 euro krijg je in Aken de wereldtop te zien Kur op muziek.
Dan ga je toch geen 15 euro betalen om een basisruiter zijn proefje(s) te zien rijden ? :o
Vind het eerder gek dat er 10.000 eerlijke mensen zijn geweest, 15 euro had ik echt NOOIT betaald om te gaan kijken.
( en dan bedoel ik dat ik nooit als toeschouwer zou gaan kijken en niet de controle zou proberen te omzeilen)

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 12:15

Au3 schreef:
15 euro entree ????
Die man is duidelijk nog nooit op een concours geweest, voor 20 euro krijg je in Aken de wereldtop te zien Kur op muziek.
Dan ga je toch geen 15 euro betalen om een basisruiter zijn proefje(s) te zien rijden ? :o
Vind het eerder gek dat er 10.000 eerlijke mensen zijn geweest, 15 euro had ik echt NOOIT betaald om te gaan kijken.
( en dan bedoel ik dat ik nooit als toeschouwer zou gaan kijken en niet de controle zou proberen te omzeilen)

Springen is ook nationaal en internationaal, dus alleen maar een basisruiter een proefje zien rijden :? :? :? :?