Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SuzanLarissa schreef:Waarom zou het veulen meteen een spuitje moeten hebben als deze nog een goede kans van leven heeft?
Als het zelfde bij een baby zou zijn zouden doktoren er toch ook alles aan doen om de baby weer te leren lopen ?
SuzanLarissa schreef:Waarom zou het veulen meteen een spuitje moeten hebben als deze nog een goede kans van leven heeft?
Als het zelfde bij een baby zou zijn zouden doktoren er toch ook alles aan doen om de baby weer te leren lopen ?
Een veulen hoort lekker te kunnen rennen, bokken, steigeren, gek doen.. En dat kon gewoon niet met zo'n rekje.. Dus nee, ik vind het geen paardwaardig leven..
. Ik had ook mijn twijfels of het ooit wel goed zou komen dus ik vind dit super. Dat ze geen volwaardige veulen'jeugd' heeft gehad weet dat paard nu al niet meer. Voor eens mens is zoiets anders maar een paard is een paard, die heeft daar geen weet meer van en leeft van dag tot dag.
... ook ik zie hier 2 gevoelens... 1 van jezus waarom niet gewoon inslapen ben je dan zo ingenomen dat je t doet voor jezelf of voor dat beest en 2 van leuk dat ze t proberen en hopelijk goed nieuws als ze later oud is...H_Nalanta schreef:SuzanLarissa schreef:Waarom zou het veulen meteen een spuitje moeten hebben als deze nog een goede kans van leven heeft?
Een goede kans van leven? Op deze manier is het geen paardwaardig leven!Een veulen hoort lekker te kunnen rennen, bokken, steigeren, gek doen.. En dat kon gewoon niet met zo'n rekje.. Dus nee, ik vind het geen paardwaardig leven..
Rinoa schreef:Geweldig om te zien dat het nu goed met haar gaat. Ik was een van de vele studenten die haar overeind mocht helpen in de kliniek. Ik had ook mijn twijfels of het ooit wel goed zou komen dus ik vind dit super. Dat ze geen volwaardige veulen'jeugd' heeft gehad weet dat paard nu al niet meer. Voor eens mens is zoiets anders maar een paard is een paard, die heeft daar geen weet meer van en leeft van dag tot dag.
Ze is enorm gegroeid!