Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sumic schreef:Ik ben er gisteren geweest en ik vond juist dat ze het daar goed geregeld hadden. 1 pony met een bezeerd been gezien en deze is op vraag van de organisatie, door de eigenaar weg gehaald. Een andere pony is helaas bezweken (door stress?) Er was meteen een DA bij. De paarden stonden op gras! en er was vers water aanwezig, waar veel eigenaaren gebruik van maakten. Vooral dat laatste mis ik op sommige andere plaatsen nog wel eens.
En inderdaad laten ze eerst maar eens gaan bijvoeren als dat nodig in die natuurgebieden, daar is veel meer over te zeggen dan over paardenmarkten.
En daar zag ik ook controle van de dierenbescherming. Dat moet wel blijven gezien de beroerde conditie van sommige paarden. mirgino schreef:nog even en dan mogen maneges ook niet meerdie arme dieren die uren per dag met een ruiter op de rug moeten lopen

sumic schreef:Ik ben er gisteren geweest en ik vond juist dat ze het daar goed geregeld hadden. 1 pony met een bezeerd been gezien en deze is op vraag van de organisatie, door de eigenaar weg gehaald. Een andere pony is helaas bezweken (door stress?)
.
winnietje3 schreef:Maar als er geen water wordt georganiseerd waar we geen gebruik van kunnen maken kunnen we ook niet veel. Om nou allemaal flessen vol mee te gaan zeulen schiet ook niet bepaald op..
Dat zou ik wel graag zien, dat er op alle markten ergens een kraantje is waar je water kunt pakken. De eigenaren kunnen zelf voor emmers zorgen.