Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Omdat iedereen er met de schrik vanaf is gekomen en de schade meevalt, wil Van der Pluijm 'de luchtmacht niet aansprakelijk stellen'. Maar forse kritiek heeft hij wel op het ministerie: "Ze hadden ons toch even kunnen bellen? Niet iedereen leest de krant."
slimmerik schreef:Cayenne schreef:Omdat iedereen er met de schrik vanaf is gekomen en de schade meevalt, wil Van der Pluijm 'de luchtmacht niet aansprakelijk stellen'. Maar forse kritiek heeft hij wel op het ministerie: "Ze hadden ons toch even kunnen bellen? Niet iedereen leest de krant."
Als ik de ruiters was dan had deze manege-eigenaar nu heel wat uit te leggen. Die man heeft ze dus opzettelijk in gevaar gebracht.
Cayenne schreef:Dat staat er niet. Het kan ook zijn dat een medewerker van de manege het niet heeft doorgegeven aan bijv de manege-eigenaar. Het is nogal voorbarig om te concluderen dat de manege-eigenaar hen opzettelijk in gevaar heeft gebracht.
) maar het was idd een enorm lawaai, ik schrok me rot! Cayenne schreef:http://www.bndestem.nl
"De kritiek van manege Den Goubergh op de luchtmacht was ten onrechte", zegt C. Jacobs van vliegveld Seppe. "Dat paarden op hol sloegen door het lawaai van vier toestellen die een eerbetoon brachten aan een overleden kolonel, was echt niet nodig.
Ik ben woensdag al naar de manege geweest om hen te waarschuwen voor mogelijke geluidsoverlast."
Bij Den Goubergh bevestigen ze dat, maar de waarschuwing was niet als zodanig begrepen.
Verwant artikel:
[VN] Manege-eigenaar woedend vanwege overvliegende straaljagers
enne woon in een andere provincie.....Cayenne schreef:Dat staat er niet. Het kan ook zijn dat een medewerker van de manege het niet heeft doorgegeven aan bijv de manege-eigenaar. Het is nogal voorbarig om te concluderen dat de manege-eigenaar hen opzettelijk in gevaar heeft gebracht.
Citaat:Bij Den Goubergh bevestigen ze dat, maar de waarschuwing was niet als zodanig begrepen.
slimmerik schreef:Als het extra is doorgegeven aan de manege, is de manege-eigenaar verantwoordelijk. Ook als het doorgegeven is aan een van de medewerkers. Zo werkt dat bij bedrijven. En ik zeg nergens dat manege-eigenaar het opzettelijk heeft gedaan.
slimmerik schreef:Als ik de ruiters was dan had deze manege-eigenaar nu heel wat uit te leggen. Die man heeft ze dus opzettelijk in gevaar gebracht.
Ik was net op tijd

imd schreef:"de waarschuwing was niet als zodanig begrepen"
Ze zijn toch niet achterlijk ofzo? Wat valt daar nou níet aan te begrijpen? Gevalletje schuld afschuiven noem ik dat..
Dat is standaard protocol om zoiets te melden. Net als toen ik les gaf op het brandbeveiligings centrum bij de marine als de wind te direct op Den Helder zelf stond dan deden we geen grote branden alleen de kleine fikkies.Cayenne schreef:Dat staat er niet. Het kan ook zijn dat een medewerker van de manege het niet heeft doorgegeven aan bijv de manege-eigenaar. Het is nogal voorbarig om te concluderen dat de manege-eigenaar hen opzettelijk in gevaar heeft gebracht.
Cayenne schreef:http://www.bndestem.nl
"De kritiek van manege Den Goubergh op de luchtmacht was ten onrechte", zegt C. Jacobs van vliegveld Seppe. "Dat paarden op hol sloegen door het lawaai van vier toestellen die een eerbetoon brachten aan een overleden kolonel, was echt niet nodig.
Ik ben woensdag al naar de manege geweest om hen te waarschuwen voor mogelijke geluidsoverlast."