Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moo_wuppie schreef:xKnol schreef:Liep het jongetje er niet toevallig achter/ in de buurt? Lijkt me logischere verklaring dan een 3 jarig jongentje op een paard.
Er bestaat toch ook nog de mogelijkheid om het 3 jarig jongetje even uit te laten stappen. Of iig een stukje stappen..
Noompiejjj schreef:Hoe vaak staan er op bokt ook geen plaatjes van een kindje die even een paar sec. (of ook wel langer) op een pony/paard word gezet voor de foto of leuk? Denk dat het hier hetzelfde is geweest..
xKnol schreef:Liep het jongetje er niet toevallig achter/ in de buurt? Lijkt me logischere verklaring dan een 3 jarig jongentje op een paard.
Citaat:Amier was placed on the horse, which reared and threw the boy, and then fell on top of him.
tantesam schreef:Johanna59, ik DEED dat tot gister ook. Na het lezen van dit vreselijke bericht stante pede besloten dit noooooit meer te doen. Mijn 3jarige zal de oren van m'n hoofd gaan zeuren om bij mama op paardje te mogen, maar nee. Mijn ogen zijn weer geopend en je wil toch nooit achteraf zeggen, had ik maar....