Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marieminime schreef:ik had altijd een mes bij dat door touw en dik leer kon snijden, idd voor dit soort ongelukken te water, dat je je paard los kan snijden van de wagen die het paard omlaag trekt. of als je om zou slaan, denk dat dit een hoop dodelijke aflopen kan besparen.
van te voren wel op touwstrengen en leer getest, anders heb je er in een noodsituatie nog niets aan.
gelukkig is volgens mij hier iedereen er met de schrik vanaf gekomen, gelukkig maar
Caesar schreef:Aan de foto te zien was het gelukkig niet al te diep en was het een marathonwagen waardoor de inzittenden makkelijk eruit konden (zie iig geen huif). Gelukkig maar!
)... Krista schreef:'t zag er uit alsof ie gewoon, simpelweg rechtdoor is gereden, ipv van de bocht om! Net over de laatste duiker moet je haaks de bocht naar rechts nemen (of links - wat je wilt)...
marieminime schreef:ik had altijd een mes bij dat door touw en dik leer kon snijden, idd voor dit soort ongelukken te water, dat je je paard los kan snijden van de wagen die het paard omlaag trekt. of als je om zou slaan, denk dat dit een hoop dodelijke aflopen kan besparen.
van te voren wel op touwstrengen en leer getest, anders heb je er in een noodsituatie nog niets aan.
gelukkig is volgens mij hier iedereen er met de schrik vanaf gekomen, gelukkig maar