Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MiSz_SaNdY schreef:Kijk dat zijn nou eens fatsoenlijke straffen!! gelijk overal invoeren en als ze het dan nog doen weet ik het ook niet meer...

maverick schreef:Raar land Afrika. Besnijdenisen en sex met kinderen mits is vanaf 13 jaar zijn geen probleem, maar sex met een ezel (iets waar het beest eigenlijk geen last heeft ) en je krijgt 14 jaar![]()
Niet dat ik het goed keur,maar ik vind het iets wat overdreven
haha ken geen mensen die dit soort activiteiten doen maar je mag dan wel heel erg wanhopig wezen als je een beest ervoor pakt gessie.. Maar 14 jaar is indd. beetje erg overdreven 14 maanden zou wat normaler wezen 
Tassie1978 schreef:14v jaar is wel overdreven ja maar vind wel dat i gestraft moet worden iig .
CharleyT schreef:Zwaar buiten proporties deze straf. Slaat werkelijk nergens op. En dat uitgerekend in zo'n land, waar de raarste dingen gebeuren zonder serieuze strafmaat. En zoiets onnozels 14 jaar !!!
en sommigen hier reageren net zo overdreven met hun :'' gerechtigheid etc.'' Tuurlijk is het een vreemd iets wat hij deed, maar wat is het leed dat hij aanricht?? weinig volgens mij, alleen geshockeerde zieltjes van paarden en ezel liefhebbers, die in hun felle reacties laten zien minder iq te hebben dan de dieren waar ze voor op komen.