Renpaard Rachel Alexandra wint de Lady's Secret Stakes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Renpaard Rachel Alexandra wint de Lady's Secret Stakes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 07:48

Nieuwsredactie

Het Amerikaanse Paard van het Jaar, Rachel Alexandra heeft afgelopen zaterdag de Lady's Secret Stakes gewonnen. Het was de tweede overwinning op rij voor de merrie die zo slecht aan haar nieuwe renseizoen begon.

Jockey Calvin Borel zat stevig in het zadel voor trainer Steve Asmussen, terwijl Rachel Alexandra de merrie Queen Martha met drie lengtes verschil versloeg.

Asmussen: "Ik ben erg blij met deze overwinning. Het was vandaag ontzettend warm, maar ze bleef goed fit. Het eerste wat Calvin zei toen hij van haar afstapte, was dat ze erg relaxed bleef gedurende de ren. Ik denk dat dit de sleutel is tot het hervinden van ons succes."

Het is nog niet bekend waar en wanneer de volgende race van Rachel Alexandra zal zijn. Haar trainer zal volgende de eigenaar ontmoeten en bespreken hoe men vanaf hier nu verder gaat.

NiNM

Re: Renpaard Rachel Alexandra wint de Lady's Secret Stakes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:02

Wat goed!
En wanneer gaat ze nou tegen Zenyatta de baan op?

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:07

Mooi zo!

Nu hopen dat ze straks tegen Zenyatta mag lopen!

Jacky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:08

wat een super beest
ik denk niet dat ze nog tegen Zenyatta gaat lopen
al zou het wel een super race worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:15

Ik geloof ook niet dat ze nog tegen Zenyatta gaat lopen :n Want dat zal ze denk ik niet winnen. Dus dat zullen ze niet doen.

Wel een goed gelopen race

Mariska_48

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:17

Als Rachel en Zenyatta nog tegen elkaar gaan lopen dan gebeurd dit waarschijnlijk in de Breeders Cup Classic op 6 november op de Churchill dows racebaan. De eigenaars van zowel Rachel als Zenyatta hebben gezecht dat ze hun paarden in deze race willen laten lopen wanneer ze hun komende races blijven winnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:24

Mariska_48 schreef:
Als Rachel en Zenyatta nog tegen elkaar gaan lopen dan gebeurd dit waarschijnlijk in de Breeders Cup Classic op 6 november op de Churchill dows racebaan. De eigenaars van zowel Rachel als Zenyatta hebben gezecht dat ze hun paarden in deze race willen laten lopen wanneer ze hun komende races blijven winnen.

Ik acht de kans nog vrij groot dat de eigenaren van Rachel, Rachel terug trekken(of weer met een slap excuus aan komen zetten als de vorige keer) Als Zenyatta werkelijk tijdens de breeders cup aan de start komt

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:07

Fijn dat ze weer gewonnen heeft.
Maar je hebt kans dat áls ze er allebei zijn tijdens de Breeders Cup dat ze allebei in een andere race zitten. Ik geloof gewoon niet dat ze tegen elkaar gaan! Zeker niet omdat Zenyatta afgelopen week een héle snelle tijd had in de training! Durven ze niet hoor hihi.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:42

mooi gedaan, hoop toch dat ze nog eens tegen zenyatta raced :+