Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 17:31

TV West

Het asbest bij Stal Midden Delfland in Schipluiden is van grote omvang. Dat blijkt uit een onderzoek in opdracht van de gemeente.

De schuur werd twee weken geleden illegaal gesloopt en daarbij kwam asbest vrij. Het terrein moet gesloten blijven totdat de eigenaar het heeft gesaneerd.

Op het terrein wonen diverse personen en er is een paardenpension gevestigd. Voor hen is een vervangend onderkomen gevonden.

/add Nieuwsredactie
Het hele interview is hier te bekijken.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-07-10 10:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: aangepast aan eisen voor VN en filmpje toegevoegd

Mallow

Re: Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:38

En hoe weet jij dat deze bron correct is?

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:43

Je bent niet eens mod. van de nieuwsredactie? Hoe kom je hier aan? Is deze bron correct?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:46

Nee ben geen modje maar das ook niet nodig op dit plekje.
Verder staat het zowel op teletekst als op internet dus waarom zou ik daaraan twijfelen?
Maar goed voordat jullie in de verdediging schieten het is niet de bedoeling om de stal af te kraken, heb niets met de stal dus zou ook niet weten wat ik daar beter van zou worden.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:47

Deze tekst klopt dus absoluut niet..
Heb je de bron gecontroleerd voor je hem op internet zette? Je maakt hierbij wel een naam van een stal bekend.. Zonder te weten of er ook maar IETS klopt van wat je neerzet..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:50

ehmm volgens mij kan iedereen op de site van tvwest kijken en daar staat alles op. Bovendien maak ik geen stalnaam te schande het heeft verder helemaal niets met de stal opzich te maken maar gaat over het terrein.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:51

Tv west is hierdoor ook al aangesproken :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:52

staat trouwens nog een nieuw bericht ook op die site, heb je dat gezien.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:52

Het staat er wel, op tvwest. Maar er kloppen inderdaad veel dingen niet. Ligt niet aan de topicstarter, maar wel aan tv west en meerdere mensen die dingen verdraaien zoals de gemeente enz.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:55

bedankt voor het aanvallen he dames ;).

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:55

easygoing schreef:

?

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:56

Snap gewoon niet waarom je zo iets op bokt moet neerzetten.
Houd het lekker voor jezelf als je zoiets leest ;)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:58

sybje schreef:
easygoing schreef:

?

Nee jij niet ;) die beide dames die eerder reageerde.

Waarom tja waarom niet? Er is niets mis mee. Als ik zo'n zelfde bericht over de Prinsenstad of Chardon zou lezen dan zou ik het ook plaatsen.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:59

Ik denk dus ook dat we ons niet aangevallen moeten voelen.. We moeten trouw zijn aan ons zelf, we slaan ons er echt wel doorheen hoor :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:01

En dat er zo'n topic aan zat te komen was een kwestie van wachten. Nu alleen hopen dat er niet wordt gediscussieerd door mensen die niet weten wat er gaande is.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:02

Ja tuurlijk moet je dat, trouw zijn aan jezelf. Nogmaals ik heb niets met of tegen die stal ben er 2 of 3 keer geweest en waarom ik mn paard er nooit neer gezet heb nou ja omdat hij daar gewoon niet past qua maat, heel simpel. Tegenwoordig is er weinig meer mis met die stal vroeger voelde ik me daar echter niet erg prettig maar dan heb ik het wel over een jaar of 10 terug. Het heeft dus niets met de stal te maken waarom ik het geplaatst heb.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 04-07-10 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:03

sybje schreef:
En dat er zo'n topic aan zat te komen was een kwestie van wachten. Nu alleen hopen dat er niet wordt gediscussieerd door mensen die niet weten wat er gaande is.

Die kans is nu wel groot dat dat gaat gebeuren helaas.
Omdat er zonodig een topic over geopend moest worden :(

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:04

Mee eens Sybje.. :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:04

sybje schreef:

Nee juist je kan het natuurlijk ook zo zien dat de mensen van de stal zelf (dus geen aangevallen overgevoelige types) nu hun verhaal kunnen vertellen. Mooie gelegenheid ervoor.

Maar wat ik me nu wel afvraag is hoe jullie het nu doen met de paarden? Er stond in het bericht dat er onderdak gevonden was.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:11

easygoing schreef:
sybje schreef:

Nee juist je kan het natuurlijk ook zo zien dat de mensen van de stal zelf (dus geen aangevallen overgevoelige types) nu hun verhaal kunnen vertellen. Mooie gelegenheid ervoor.

Maar wat ik me nu wel afvraag is hoe jullie het nu doen met de paarden? Er stond in het bericht dat er onderdak gevonden was.

De gemeente zorgt nu waarschijnlijk wel voor onderdak voor de paarden maar ik durf zelf niet veel hier over te zeggen omdat ik daar niet toe bevoegd ben.

We hebben het voordeel dat de paarden in goede handen zijn en op het land staan maar het is niet leuk om mee te maken. Maar we trekken ons er allemaal wel doorheen! :)

Het enige wat ik altijd zie is het aanvallende vanuit andere forummers die niet weten hoe het zit met de omstandigheden en ik hoop gewoon dat mensen ons niet zwart gaan maken zonder ook maar diepere informatie te hebben.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:15

Ik hoop idd dat het allemaal goed geregeld zal gaan worden voor jullie en de paardjes.

Verder begrijp ik de angst zeer zeker wel maar als mensen juist in de verdediging schieten maakt dat de tongen los.
De staleigenaar zit toch zelf ook op bokt? Misschien kan hij het 1 en ander uitleggen. Zoals ik al zei is dit een mooie gelegenheid daarvoor.
Kijk paardenmensen uit de omgeving lezen ook tvwest.nl of teletekst daar hoef ik dit topic niet voor te openen maar die mensen gaan dan wel een conclusie trekken omdat ze het verhaal van 1 kant horen daarom zou het super zijn voor jullie en de stal als hier de andere kant belicht zou kunnen worden.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 04-07-10 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:17

Het is aan de staleigenaar om te kijken of hij dat wel of niet wil doen en hij zal er vast zelf ook wel mee komen.
Wij blijven gewoon trots op onze stal en zullen er door dik en dun zijn en steunen en ik denk dat dat ons ook erg sterk maakt.
Laatst bijgewerkt door sybje op 04-07-10 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:18

Ben het wel met je eens easy going..Alleen wij hadden op stal afgesproken om het er niet over te hebben op bokt.. Dit is nu wel het geval, we kunnen er niks aan veranderen.. De situatie is al erg zat.. Maar we slepen ons er met zijn allen door heen!

Wij steunen J. door dik en dun..!! Daar wil ik het ook bij laten :)

Wat betreft de paarden, die hebben het nog steeds goed en staan lekker dag en nacht op het land.. :)
Laatst bijgewerkt door Lay op 04-07-10 23:29, in het totaal 3 keer bewerkt

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:18

Precies.. De paarden zijn het laatste waar we ons nu druk om maken ;)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:23

ja vond het al zo bijzonder dat er onderdak gevonden zou zijn oor de paarden maar dat de paarden het er goed hebben twijfel ik niet aan.

Verder zou dit toch naar buiten gekomen zijn ook zonder tvwest of wat ook. Jullie weten allemaal hoe het paardenwereldje werkt.
Zelf denk ik dan altijd maar dat je het beter voor kan zijn en zelf komen met uitleg voordat het een indianenverhaal gaat worden.