De selectiecommissie heeft dinsdag 29 juni besloten om alle deelnemers nogmaals een kans te geven om hun paarden aan de commissie te laten zien. De volgende training/selectie vindt plaats, in tegenstelling tot eerdere berichtgeving, op maandag 12 juli aanstaande op het wedstrijdterrein van het KNHS-centrum in Ermelo.
Daar zullen zij wederom weer een van de proeven tonen die tijdens het WK gevraagd worden en aansluitend zal een korte, maar openbaar te volgen training volgen. Zo spoedig mogelijk na deze selectie zal de selectiecommissie de definitieve afvaardiging bekend maken. Dat zijn de combinaties die naar Verden mogen afreizen om deel te nemen aan het Wereldkampioenschap voor jonge dressuurpaarden.
Ondertussen zijn er een aantal combinaties om verschillende redenen teruggetrokken uit de selectie. Op 12 juli aanstaande zullen de volgende combinaties zich presenteren
Vijfjarigen: Aaron (Florencio x Record) – Jana Freund Aendolyn (Krack C x Donnerhall) – Vai Bruntink Androdine (Sandro Hit x Rubinstein I) – Margreet Prosman Anne Beth (Oscar x Corleone) – Vai Bruntink Annerijke (Jazz x Gribaldi) – Jennifer Sekreve Aston Martin NL (Uphill x Cabochon) – Christa Laarakkers Astrix (Obelisk x Olivi) – Emmelie Scholtens Broere Argentino (Jazz x Ulft) – Kirsten Beckers Presidents Allright (Jazz x Royal Dance) – Laurens van Lieren TC Athene (United x Jazz) – Jessica Buying
Zesjarigen: Zambuka (Scandic x Biotop) – Jennifer Sekreve Zamora (Krack C x Farrington) – Lynne Maas Zarah (Oscar x Montecristo) – Lotje Schoots Zhivago (Krack C x Jazz) – Theo Hanzon Ziësto (Lancet x Clavecimbel) – Gerdine Maree Zjengis Khan (Rousseau x Rubinstein I) – Nikki Schaap Zolena (Sir Sinclair x Cabochon) – Annarein Kerbert
Het enige andere is denk ik dat de selectie op dinsdag verreden zou worden en het nu naar maandag verplaatst is .
webster543
Geplaatst: 01-07-10 17:12
Jana reed met Aaron in België de finale van de jonge paarden. Super mooi om te zien, het inrijden was al de moeite. Ik denk dat ze haar paard meer heeft beloond dan alle dressuurruiters bij elkaar! Iedereen die haar heeft zien rijden was het eens, twee proeven om te winnen. Maar wat blijkt, ze werd maar vierde! Een beetje een schande! Ik hoop dat ze het op het WK even goed doet! Daar zullen de punten correct gegeven worden.
Yes mijn zus rijd mee, jennifer. En in Verden doet ze alleen met de merrie Annerijke mee, Zambuka is druk met veel dekkingen en hebben ze trg getrokken.