Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
charily schreef:Ik vind het altijd jammer dat er gelijk speculaties zoals deze in een topic komen. Natuurlijk is de kans op hersenletsel veel groter zonder cap maar dat betekent niet dat iemand met verwondingen zoals deze noodzakelijk geen cap op had.ik hoop voor deze amazone dat een een cap droeg.
al gezien het ernst van de verwondingen vrees ik het niet.
ik wens haar zeer veel sterkte!
charily schreef:ik hoop voor deze amazone dat een een cap droeg.
Lalidan schreef:charily schreef:ik hoop voor deze amazone dat een een cap droeg.
Misselijke redenatie weer. Waarom speculeren? Bovendien, het paard is op haar gevallen, als hij daarbij organen in haar buik en borstkas geplet heeft, ben je ook zeer ernstig gewond en raak je ook buiten bewijstzijn. Dus het slaat ook nog eens nergens op.
Ik hoop voor de amazone dat het wat minder erg is dan dit berichtje doet vermoeden!
Citaat:Even wat minder nieuws, meisje gevallen met springen (cap op) kwamen in hindernis, meisje er over de kop af paard eroverheen gerold. In coma naar ziekenhuis, politie weg vrij gemaakt. Door de scan, nu nog geen nieuws dus is ze nog niet bijAls iemand niets te duimen heeft graag meeduimen voor een goede afloop.
Citaat:Was na de val niet meer bij geweest, ogen draaiden weg toen ze haar gingen controleren, nu heeft ze nog niet gereageerd. Ik heb begrepen dat ze in coma is. Reageerde eigenlijk nergens op, niet op knepen e.d. alleen op inbrengen infuusnaald met een spierreactie. Ambulance personeel heeft haast gemaakt haar weg te brengen en de persoon die erbij was dacht dat ze ter plekke nog verder weg zou zakken... ze is er slecht aan toe.
cile205 schreef:Lalidan schreef:charily schreef:ik hoop voor deze amazone dat een een cap droeg.
Misselijke redenatie weer. Waarom speculeren? Bovendien, het paard is op haar gevallen, als hij daarbij organen in haar buik en borstkas geplet heeft, ben je ook zeer ernstig gewond en raak je ook buiten bewijstzijn. Dus het slaat ook nog eens nergens op.
Ik hoop voor de amazone dat het wat minder erg is dan dit berichtje doet vermoeden!
Ach, typisch bokt weer, altijd gezellig.. Domme reactie idd weer. Jou capje gaat je ook niet helpen hoor, als 600 kilo op op jou hoofd terecht zou gaan komen. Capje op of niet op...![]()
Beetje domme redenatie weer.